ساختار مدیریتی باشگاه ذوب آهن تغییر کرد

در جلسه امروز باشگاه ذوب آهن رسول کربکندی به عنوان مشاور فنی مدیر عامل و سخنگوی باشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن جلسه هیأت مدیره این باشگاه در محل ستاد باشگاه ذوب آهن تشکیل شد. در این جلسه که با حضور اکثریت اعضا هیأت مدیره برگزار شد تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:
۱- مهندس مجتبی صالحی به عنوان قائم مقام مدیر عامل باشگاه منصوب گردید؛ لازم به ذکر است که وی پیش از قبول مسئولیت فوق از سال ۱۳۹۴ تا کنون مدیر عامل مؤسسه باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ به عنوان دبیر هیئت مدیره و معاونت مالی و پشتیبانی باشگاه ذوب آهن و در سال ۱۳۹۰ سرپرستی باشگاه ذوب آهن را در کارنامه کاری خود دارند.
۲- محمد مهدی رمضانی به عنوان مدیر روابط عمومی منصوب گردید؛ شایان ذکر است ایشان پیش از این مسئولیت نیز در ادوار پیشین باشگاه مدیریت روابط عمومی و مدیریت کانون هواداران باشگاه را بر عهده داشتند.
۳- محمدرضا کربکندی به عنوان مشاور فنی مدیر عامل منصوب گردید؛ این پیشکسوت ورزش استان اصفهان و کشورمان در سال‌های گذشته علاوه بر سرمربیگری تیم ذوب آهن مسئولیت‌های مختلفی در تربیت بدنی استان و باشگاه ذوب آهن داشته‌اند.
۴- محمدرضا کربکندی با حفظ سمت در هیأت مدیره به عنوان سخنگوی باشگاه منصوب گردید.

۴- جهت ارتقا و پشتیبانی هرچه بهتر تیم‌های باشگاه در رده‌های مختلف کمیته فنی باشگاه تشکیل گردید و اعضای آن به ترتیب دکتر جواد محمدی به عنوان رئیس کمیته؛ مجتبی صالحی به عنوان عضو کمیته، محمدرضا کربکندی به عنوان عضو کمیته، بهروز یبلویی به عنوان عضو کمیته و همچنین محسن کرباسچی به عنوان عضو و دبیر کمیته مذکور انتخاب گردیدند.

کد خبر 449958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.