اختصاص سهمیه قیر رایگان به شهرداری‌ها

در این بسته خبری از کاهش شدید تقاضای سفر در بیرجند تا تامین قیر رایگان شهرداری‌های کشور و آغاز بهسازی خیابان‌های آبادان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

۵۴۴ مصوبه شوراهای کشور به هیئت حل اختلاف ارجاع شده است

مهدی جمالی نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با بیان اینکه یکی از وظایف سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نظارت بر مصوبات شوراهای کشور است، گفت: از ۱۳۵ هزار مصوبه کلاً ۵۴۴ مصوبه به هیأت حل اختلاف ارجاع شده است که نسبت بسیاری کمی است.

تأمین قیر رایگان شهرداری‌های کشور

سیدحسین صدری، مدیرکل امور استان‌های شورای عالی استان‌ها گفت: با تلاش‌های انجام شده در این شورا، مشکل حذف تأمین قیر رایگان شهرداری‌های کشور رفع شد.

فراخوان طراحی المان‌های جدید ساری

شهرداری ساری در نظر دارد المان میدان شهدا، المان مادر و طرح دروازه‌های ورودی شهر ساری را از طریق فراخوان عمومی، اجرایی کند.

هرس و فرم دهی درختان سطح شهر خرمشهر

شهرداری خرمشهر با فعال کردن همزمان سه اکیپ، عملیات هرس و فرم دهی درختان در کل سطح شهر را آغاز کرده است.

پخش آسفالت در معابر شهری سرخس

حمید دانشی مقدم، سرپرست شهرداری سرخس گفت: عملیات پخش ۲۰ هزار تن آسفالت در معابر شهر سرخس در مرحله اول آغاز شد.

کاهش شدید تقاضای سفر در بیرجند

یداله غلام پور، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: آمار حاکی از آن است که علی رغم افزایش ۴۰ درصدی ناوگان اتوبوسرانی در خطوط، تقاضای سفر معادل ۲۰ درصد افزایش یافته، بنابراین سرانه جابجایی مسافر توسط هر دستگاه اتوبوس نسبت به قبل از شروع مدارس کاهش داشته است.

صرف بیش از یک میلیارد تومان برای تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در شش ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی سطح شهر هزینه شده است.

تکمیل بزرگراه ابریشم با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار

سید علی کوشکی، شهردار سبزوار گفت: طرح کمربندی شهر سبزوار شاخص‌ترین طرح عمران شهری سبزوار در سالیان گذشته در مسیر حاشیه شرق- شمال- غرب این شهر است که با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان اجرا و کامل می‌شود.

تداوم عملیات آسفالت معابر شهرک امام خمینی قروه

عباس سنتی، شهردار قروه گفت: اجرای آسفالت کوچه‌ها و معابر شهرک امام خمینی که یکی از مهمترین معضلات و دغدغه‌های اهالی این شهرک به شمار می‌آمد با هدف تسهیل عبور و مرور شهروندان و رضایت ساکنان این شهرک در دستور کار مجموعه عمرانی شهرداری قرار گرفته است و امیدواریم تا قبل از شروع فصل بارندگی این عملیات به پایان برسد.

آغاز بهسازی خیابان‌های آبادان

موعود شمخانی، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: عملیات احداث و بهسازی خیابان‌های شهری با مشارکت یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی توسط شرکت پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا آغاز شد.

کد خبر 449938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.