ایجاد پایگاه اطلاعات توصیفی شهر ارومیه با اجرای ممیزی املاک

رئیس اداره ممیزی املاک شهری شهرداری ارومیه گفت: ممیزی املاک شهری همزمان با ممیزی املاک شهرداری منطقه چهار در سطح مناطق شهرداری یک و پنج اجرا می شود.

به گزارش ایمنا، سینا صمدی افشار با اشاره به ممیزی املاک مناطق پنج گانه شهرداری، اظهار کرد: ایجاد پایگاه اطلاعات توصیفی شهر و ارتباط آن با پایگاه اطلاعات جغرافیایی (نقشه شهر) از اهداف ممیزی املاک شهر است.

وی امکان دسترسی به اطلاعات کلیه‌ی واحدهای مسکونی و غیر مسکونی شهر چون آموزشی، امکان دسترسی به اطلاعات کلیه‌ی عارضه‌های شهری منجمله معبر، بلوک، ملک، امکان محاسبه دقیق و صحیح عوارض مربوط به ملک و کاربری آن، دسترسی از روی نقشه املاک به مشخصات توصیفی و برعکس، امکان شناسایی منابع درآمدی جدید، امکان شناسایی کمبودهای خدمات شهری، آگاهی از تغییرات کاربری و تراکم املاک، شناسایی وضعیت موجود فضای سبز، شناسایی املاک داخل و خارج طرح‌های مصوب و تهیه هر نوع آمار و گزارش مدیریتی از اطلاعات شهر از جمله مزیت‌های ممیزی املاک بر شمرد.

رئیس اداره ممیزی املاک شهری شهرداری ارومیه گفت: با ممیزی املاک برنامه‌ریزی و طراحی گرافیکی بر روی نقشه‌ی شهر، با دسترسی همزمان به اطلاعات تفضیلی و مشخصات عوارض شهری چون ساختمان‌ها، خیابان‌ها و فضای سبز امکان پذیر است.

کد خبر 449915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.