سارقان دوربین‌های مداربسته به دام افتادند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، از دستگیری دو سارق دوربین‌های مداربسته در عملیات ویژه کارآگاهان این پلیس و اعتراف آنها به ۲۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" حسین ترکیان" با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوربین‌های مداربسته در حوزه شرق اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی هوشمندانه صحنه‌های وقوع سرقت و انجام تحقیقات علمی و تخصصی کارآگاهان خودرویی که سارقان از آنها در سرقت‌های خود استفاده می‌کردند را شناسایی و با ردیابی آن موفق شدند مخفیگاه متهمان را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان نهایتاً پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی ۲ سارقی که در این گونه سرقت‌ها دست داشتند را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان از اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت دوربین مداربسته در تحقیقات صورت گرفته از آنان خبر داد و اظهار کرد: با اقرار صریح متهمان با سرقت‌های ارتکابی در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 449914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.