پیشرفت چشمگیر حمل و نقل عمومی در یونان

شهرهای آتیک و سالونیک در یونان باستان به زودی پیشرفت قابل توجهی در بخش حمل و نقل عمومی تجربه خواهند کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیره بانک، شرکت خدمات مالی و بانکداری یونانی، متعهد شده است تمام هزینه‌های مورد نیاز برای خرید اتوبوس‌های جدید آتیک و سالونیک را فراهم آورد تا از این طریق، اثرات اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کووید -۱۹ را به حداقل برساند. به زودی شهرهای فوق، میزبان صدها اتوبوس جدید خواهد بود که در آن مردم می‌توانند با اطمینان از فاصله معین با سایر مسافران، خود را به مقصد برسانند.

هدف کارکنان پیره بانک از اقدام فوق، بهبود شبکه‌های حمل و نقل در دورانی است که پویایی پایدار و ایمن، از اهمیت بالایی در میان شهروندان برخوردار است. مقامات رسمی آتیک و سالونیک از اقدام پیره بانک بسیار احساس خرسندی کرده‌اند چرا که ذخایر صندوق مالی شهرهای آن‌ها در دوران کرونا کاهش چشمگیری را تجربه کرده و در نتیجه برای تأمین بودجه لازم جهت توسعه حمل و نقل، با مشکلات زیادی مواجه بوده‌اند.

پیره بانک در نظر دارد بودجه لازم جهت خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید برای شهرهای آتیک و سالونیک را تأمین کند که این اتوبوس‌ها در مسیرهای بین شهرهای آتن، کورینتوس، وابیه و تبای در حرکت خواهد بود. رئیس شرکت KTEL، اصلی ترین سرویس اتوبوس حمل و نقل عمومی بین المللی در یونان نیز از اهداف خود برای توسعه مسیرهای تردد اتوبوس‌ها در حومه‌های شهرهای آتیک و سالونیک خبر داده است. اقدام فوق از فشاری که بر سازمان حمل و نقل عمومی آتن وارد است، به طور چشمگیری خواهد کاست و شهروندان یونانی را با اطمینان بیشتری به سمت استفاده دوباره از وسایل نقلیه عمومی سوق خواهد داد.

مدیر پیره بانک در نظر دارد در آینده تعداد ۱۸۰ دستگاه اتوبوس دیگر برای شهر سالونیک تهیه کند که علاوه بر داخل شهر، در حومه‌های آن نیز مشغول به فعالیت خواهد شد.

کد خبر 449903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.