اجرای ۷۶.۳ درصد پل‌سازی پروژه سردار شهید سلیمانی

مدیر پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید قاسم سلیمانی گفت: ۴۷ درصد اجرای این پروژه پل‌سازی، ۲۷ درصد راهسازی و ۱۸ درصد اجرای دیوارها و کوله‌ها است که تاکنون ۷۶.۳ درصد پل‌سازی و ۹۱.۸ درصد اجرای دیوارها و کوله انجام شده است.

بابک حقیقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر پیشرفت تابلیه‌های پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید قاسم سلیمانی قابل توجه بوده به طوری که از یک هزار و ۱۰۰ متر طول آن، بتن‌ریزی ۶۳۶ متر انجام شده است.

مدیر پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید قاسم سلیمانی، تصریح کرد: ۵۷ درصد از طول تابلیه پل‌ها بتن‌ریزی شده و ۴۳ درصد باقیمانده طبق برنامه زمان‌بندی به اجرا در می‌آید.

وی با بیان اینکه ۳۷.۸ درصد اجرای آسفالت پروژه انجام شده است، افزود: ۶۲ درصد آنکه لایه روبی آن در انتهای پروژه پیش بینی شده را اجرایی خواهیم کرد.

حقیقی تصریح کرد: در حال حاضر چهار پل مجموعه شهید سلیمانی در حال داربست‌بندی است، از این رو حجم زیادی از مصالح را در پروژه نیاز داریم.

وی با تاکید بر اینکه پل شماره یک در حال تکمیل بوده و مراحل انتهایی داربست‌بندی انجام می‌شود، گفت: هنوز یکی از ستون‌ها باقیمانده که با اجرای آن پل شماره یک را تا یک ماه آینده تکمیل خواهیم کرد.

مدیر پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید قاسم سلیمانی با بیان اینکه مسیر پروژه از سمت خیابان جی شمالی در حال زیرسازی است، اظهار کرد: پل‌های شماره دو و سه پروژه به صورت همزمان در حال اجرا است، همچنین بتن‌ریزی پل شماره پنج به اتمام رسیده و خاک‌برداری زیرگذر آن تا چند روز آینده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزادسازی انتهای بخش جنوبی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید قاسم سلیمانی در سمت خاتون‌آباد باید هر چه زودتر انجام شود، ادامه داد: ۴۷ درصد اجرای پروژه پل‌سازی، ۲۷ درصد راه سازی و ۱۸ درصد اجرای دیوارها و کوله‌ها است که تاکنون ۷۶.۳ درصد پل‌سازی و ۹۱.۸ درصد اجرای دیوارها و کوله انجام شده است.

حقیقی از پیشرفت ۵۵.۹ درصدی عملیات راه‌سازی این پروژه خبر داد و گفت: در حال حاضر ۶.۹ درصد انحراف از برنامه در این پروژه رقم خورده که در تلاش هستیم آن را رفع کنیم.

وی با اشاره به انحراف از برنامه اجرای پروژه سردار شهید سلیمانی، اظهار کرد: از جمله دلایل مهم آن احداث ورودی پمپ بنزین، تداخل دیوار کارخانه قند و با رمپ C، جا به جایی تأسیسات، تداخل منازل سازمانی کارخانه قند با رمپ B و معارضت حوضچه کارخانه و کارواش است.

وی گفت: در حال حاضر پروژه ۷۳ درصد پیشرفت داشته و پیشرفت زمانی آن نیز ۸۷ درصد است.

کد خبر 449896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.