نصیرزاده: در زمینه صنعت دفاع هوایی خودکفا هستیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اکثر نیازمندی‌های صنعت دفاع هوایی را با بهترین کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی تولید می‌کنیم و در این عرصه کاملا خودکفا هستیم.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیأت همراه از روند اجرایی پروژه‌های مشترک و توانمندی‌های جهاد خودکفایی صنایع الکترونیک شیراز در حوزه‌های هوایی بازدید کردند.

در این بازدید سرتیپ نصیرزاده ابتدا ضمن بازدید از سامانه‌های رادار هوا پایه، الکترونیک هوایی، موقعیت هواپیما، ناوبری، جنگ الکترونیک و تجهیزات فرودگاهی با مدیران طراح صنعت دفاع هوایی از نزدیک و بحث و تبادل‌نظر کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن قدردانی از صنایع الکترونیک شیراز و همکاری‌های صمیمانه با سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی هوایی خاطرنشان کرد: تلاش شبانه‌روزی همه عزیزان ما در عرصه‌های مختلف دفاعی نشان از اقتدار کامل دفاعی در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمنان است.

وی افزود: به لطف خدا سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی هوایی با همکاری سازمان‌ها و مؤسسات علمی همسو، اکثر نیازمندی‌های صنعت دفاع هوایی را با بهترین کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی تولید می‌کنند و در این عرصه کاملاً خودکفا هستیم.

کد خبر 449892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.