در سبزوار اموات کرونایی بیش از اموات عادی است!

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سبزوار گفت: با قرار گرفتن سبزوار در وضعیت حاد و اضطرار موج سوم کرونا، فوت شدگان ناشی از این بیماری نسبت به اموات عادی رشد زیادی داشته است.

به گزارش ایمنا، قاسم دارینی با بیان اینکه در مراسم تشییع درگذشتگان به حداقل نفرات و وابستگان متوفی اجازه ورود به آرامستان داده می‌شود، اظهار کرد: خاکسپاری اموات با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی و با نظارت سازمان علوم پزشکی انجام می‌شود.

او با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی به روش‌های مختلف اطلاع رسانی می‌شود، عنوان کرد: کارکنان سازمان نیز ملزم به رعایت دقیق آئین نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی هستند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سبزوار تصریح کرد: جهت خاکسپاری نیز تعدادی از خودروهای حمل متوفی تعیین و به این امر اختصاص داده شد و اموات از غسالخانه با نظارت دانشگاه علوم پزشکی تحت مراقبت‌های بسیار ویژه و در کاورهای غیر قابل نفوذ به آرامستان بهشت رضوان منتقل شده و مطابق با دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌های ابلاغی به خاک سپرده می‌شوند.

دارینی همچنین با تاکید بر اینکه کادر درمان و کارکنان خدوم آرامستان سبزوار در این در شرایط بحرانی با خستگی مفرط نسبت به ماه‌های گذشته مواجه شده اند، از شهروندان خواست با زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی یاریگر آنها در این شرایط اضطرار کرونایی باشند.

کد خبر 449877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.