خودکشی مرد کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز

خودکشی وحشتناک جوان ۱۶ ساله در پارس آباد، تیرباران یک زن توسط همسرش در نهبندان، دستگیری دزد طلاهای میلیونی زن گلپایگانی، صدور حکم اعدام کفتار تهران، خودکشی مرد کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز و دستگیری دزدان آبادانی یک روز پس از آزادی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به دنبال اعلام خبری مبنی بر شنیده شدن صدای تیراندازی و خودکشی یک جوان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله اکیپ گشت‌های انتظامی و پلیس آگاهی پارس آباد مغان به محل حادثه اعزام شدند.

پس از بررسی‌های اولیه و تحقیقات مشخص شد یک جوان ۱۶ ساله با شلیک گلوله اسلحه شکاری به سرش جان خود را از دست داده است. انگیزه و علت این خودکشی از سوی مراجع قضائی و انتظامی در دست بررسی است.

تیرباران یک زن توسط همسرش در "نهبندان"

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: فردی در روستای "چاه حاجی" شهرستان نهبندان بر اثر اختلافات خانوادگی همسر خود را با سلاح شکاری به قتل رساند و متواری شد که با اعلام موضوع به پلیس بلافاصله عملیات دستگیری قاتل فراری آغاز شد.

علی‌اکبر حیدری تصریح کرد: مأموران از همان ساعات اولیه قتل، متهم را ردگیری کردند و شواهد حاکی بود که متهم به ارتفاعات محل زندگی پدرش متواری شده و خود را پنهان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات دستگیری متهم ادامه یافت و تیم‌های عملیاتی پلیس برای دستگیری متهم اعزام شدند که قاتل فراری وقتی عرصه را بر خود تنگ دید به سمت شهر نهبندان متواری شد و در خیابان معلم نهبندان کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران متهم را به پلیس آگاهی منتقل کرده و از وی بازجویی کردند که قاتل فراری دستگیر شده در اظهارات خود بیان داشت بر اثر اختلافات خانوادگی با همسرش یک سلاح شکاری دست ساز را از فردی تهیه کرده و همسرش را به قتل رسانده است.

وی با توضیح اینکه با اعتراف قاتل فراری دستگیر شده، فروشنده سلاح شکاری غیرمجاز نیز با هماهنگی مقام قضائی در شهرستان نهبندان شناسایی و دستگیر شد، افزود: در بازرسی از منزل متهم یک قبضه سلاح شکاری به همراه ۳۳۹ فشنگ کشف شد و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

دستگیری دزد طلاهای میلیونی زن گلپایگانی

سارق طلاهای خانم کهنسال در گلپایگان شناسایی و دستگیر شد. فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در این زمینه گفت: در پی وقوع یک مورد سرقت طلاهای خانمی کهنسال در یکی از روستاهای محله کنار رودخانه رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

علی سبحانی افزود: مأموران پلیس پس از اقدامات تخصصی موفق شدند یک زن را در این زمینه دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه ارزش طلاهای کشف شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است گفت: سارق به مراجع قضائی تحویل داده شد.

حکم اعدام کفتار سیاه تهران صادر شد

مرد تهرانی که به بهانه‌های مختلف پای در خانه‌ها می‌گذاشت و زنان، دختر و پسربچه‌ها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت، دختر بچه که به حرف‌های این مرد اعتماد کرده بود در خانه را باز کرد و مرد شیطان صفت وقتی وارد خانه شد پس از آزار و اذیت وی اقدام به سرقت از داخل خانه کرد و پا به فرار گذاشت.

با اعلام این خبر به پلیس خیلی زود تحقیقات در اداره پلیس آگاهی تهران آغاز شد و مشخص شد متهم ۳۲ ساله ۲۰ پسر، دختر و زن را به این بهانه هدف آزار و اذیت قرار داده است که با اقدامات فنی و پلیسی متهم دستگیر شد.

بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران پس از بررسی پرونده و به خاطر تعدد جرایم متهم کیفرخواست پرونده متهم را که امیر نام دارد به اتهام مفسد فی‌الارض صادر کرد و متهم جوان به دادگاه انقلاب تهران منتقل شد و پیش روی قضات پای میز محاکمه قرار گرفت.

دادگاه انقلاب برای متهم حکم مفسد فی‌الارض را تأیید کرد و پرونده برای تأیید حکم به دیوان عالی کشور ارجاع شد و این حکم در دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت و پرونده برای اجرای حکم به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد، بنابراین امیر با اتهام مفسد فی‌الارض در لیست اعدامی‌ها قرار گرفته و به زودی این حکم اجرا خواهد شد.

خودکشی مرد کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز

مرد ۸۶ ساله مبتلا به کووید ۱۹ بستری در بیمارستان امام رضای تبریز خود را از پنجره اتاق بستری به پایین انداخته و جان باخت.

این بیمار به دلیل عوارض ناشی از بیماری کووید ۱۹ اقدام به این کار کرد، بعد از این اقدام فرد حادثه دیده به بخش اورژانس منتقل شد و در ادامه با وجود تلاش‌های تیم احیا، بیمار به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

دستگیری دزدان آبادانی یک روز پس از آزادی

چندی قبل با سرقت سیم برق بلوار قدس آبادان که باعث قطع برق و تاریکی در این بلوار شده بود تیمی از مأموران کلانتری ۱۳ قدس برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

مأموران در تحقیقات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی دو سارق حرفه‌ای که از سوی چند یگان انتظامی تحت تعقیب بودند شدند و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

تیم پلیسی در بازرسی مخفیگاه دزدان کابل‌های برق هوایی سرقت شده، قیچی عایق‌دار به دست آوردند؛ اما متهمان پس از دستگیری ادعای بی‌گناهی می‌کردند و با قرار وثیقه آزاد شدند.

سارقان پس از آزادی بار دیگر و در کمتر از ۲۴ ساعت دست به سرقت زدند و مأموران که آن‌ها را در بلوار دهداری زیر نظر داشتند در حین سرقت کابل برق دستگیر کردند و سارقان که دیگر راهی جز اعتراف نداشتند از سرقت‌های خود پرده برداشتند و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 449866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.