تخصیص اعتبار ۶ میلیارد تومانی برای بازسازی پایانه‌های کرج

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج از تصویب طرح دو فوریتی ساماندهی و بهسازی ترمینال‌های کرج خبر داد.

مهدی حاجی قاسمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص لایحه دو فوریتی ساماندهی پایانه‌های این کلانشهر، اظهار کرد: با وجود حجم قابل توجه ترددهای درون شهری و بین شهری از کرج وضعیت پارک‌سوارها زیبنده و در شأن این کلانشهر نیست.

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بازدید از پایانه شهید کلانتری و شهید سلطانی تصریح کرد: روزانه مسافران زیادی از طریق پایانه‌ها به نقاط مختلف شهر تردد می‌کنند یا از شهرهای دیگر وارد این پایانه‌ها می‌شوند که از لحاظ جایگاه نشستن مسافران در فضای موجود پایانه، محیط مناسبی وجود ندارد.

حاجی قاسمی افزود: لایحه دو فوریتی بهسازی و بازسازی ترمینال‌های کرج با اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی در صحن علنی شورای شهر کرج با اکثریت آرا حاضرین به تصویب رسید و مقرر شد برای مرمت پایانه شهید سلطانی و شهید کلانتری کرج با استانداردهای روز اقدام شود.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم تکریم ارباب رجوع و ارتقای خدمات رسانی به مسافران و بسترسازی ایمن در حمل و نقل عمومی تاکید کرد و افزود: این از اقدامات ضروری در شهر کرج است که با توجه به عمر کوتاه باقی‌ مانده از شورای دوره پنجم این طرح هر چه سریع‌تر عملیاتی شده و تا چند ماه آینده بهره برداری می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه تأمین زیرساخت‌ها و اصلاح شرایط پایانه‌های این کلانشهر از اولویت‌هاست، یادآور شد: رضایت مسافران از جانمایی ایستگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری و سرویس‌دهی مناسب اتوبوس‌های شهری از اولویت‌های مهم مدیریت شهری است.

کد خبر 449863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.