برای کسب سهمیه تیمی المپیک توکیو تلاش می‌کنیم

ملی‌پوش تیراندازی با کمان ایران گفت: سهمیه انفرادی برای ایران گرفته شده است و ما تلاش می‌کنیم سهمیه تیمی را در پاریس بگیریم تا با ترکیب کاملی در المپیک توکیو حضور داشته باشیم.

امین پیرعلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایمنا، در خصوص آخرین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان، اظهار کرد: برگزاری اردوی ما از ۵ مهر  آغاز و تا ۱۶ مهر در شهر تبریز پیگیری شد. این دومین اردویی بود که پس از شیوع کرونا و دوران قرنطینه برگزار شد. بعد از مدت‌ها تعطیلی رفته رفته به شرایط تمرینی برمی‌گردیم که برای شرکت در مسابقات سال آینده آماده شویم.

وی در ارتباط با مسابقات پیش رو برای تیم ملی افزود: سال آینده مسابقات جهانی شانگهای چین و مسابقات پاریس را که برای کسب سهیمه المپیک است پیش‌رو داریم.

ملی‌پوش ریکرو کشور در رابطه با اردوی بعدی تیم ملی ادامه داد: طبق صحبت‌های شده قرار است اوایل آبان در زاهدان اردوی بعدی برگزار شود.

پیرعلی در خصوص شرایط تمرینی در اصفهان تصریح کرد: هیئت استان با قرار دادن برخی وسایل در اختیارم و همکاری‌هایی که داشته است شرایط را برای ادامه تمرینات خارج از اردو فراهم کرده است تا آمادگی نسبی خود را حفظ کنم.

وی با اشاره به کسب سهمیه المپیک در سال آینده خاطرنشان کرد: سهمیه انفرادی برای ایران گرفته شده است و ما تلاش می‌کنیم سهمیه تیمی را در پاریس بگیریم تا با ترکیب کاملی در المپیک توکیو حضور داشته باشیم.

کد خبر 449857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.