بهره‌برداری از پروژه سردار شهید سلیمانی تا پایان سال

شهردار اصفهان از پیشرفت ۷۳ درصدی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این پروژه با تلاش کارگران و پیمانکاران و تزریق منابع مالی مورد نیاز تا پایان سال‌جاری به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _چهارشنبه ۲۳ مهر ماه ۹۹_ در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر که به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی با تأخیر کمی در اجرا روبرو شده است.

وی افزود: مهمترین دلایل انحراف زمانی ۶.۹ درصدی پروژه شهید سلیمانی در اجرا، تداخل دیوار کارخانه قند با رمپ C که ترافیک موقت پروژه را تحت تأثیر قرار داده بود، همچنین جابجایی تأسیسات پروژه، تداخل منازل سازمانی کارخانه قند با رمپ B و معارضات حوضچه کارخانه و کارواش بوده است.

شهردار اصفهان از پیشرفت ۷۳ درصدی پروژه شهید سلیمانی خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با تلاش کارگران و پیمانکاران و تزریق منابع مالی مورد نیاز  تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه المان پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی باید هر چه سریع‌تر طراحی شود، گفت: با اجرای این پروژه یکی از بزرگترین پل‌ها در شهر اصفهان احداث خواهد شد.

نوروزی با اشاره به روند پروژه میدان شهدای هسته‌ای، اظهار کرد: این پروژه باید تا پایان امسال به اتمام برسد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: آزادسازی مسیر برای اجرای خیابان‌سازی روشن دشت و ارغوانیه نیز باید هرچه زودتر انجام شده و المان‌های پروژه احداث شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در خصوص تعیین تکلیف المان وسط میدان شهدای هسته‌ای و سردیس‌های چهار سمت میدان با هماهنگی سازمان زیباسازی شهرداری باید تا یک ماه آینده اقدام شود، گفت: این پروژه هنگامی هویت‌دار می‌شود که مسیر از میدان شهدای هسته‌ای تا گردنه زینل و البته به سمت شهرک زاینده رود احداث شود.

وی با اشاره به آزادسازی پنج مغازه باقی‌مانده در مسیر کندروی خیابان مشتاق در راستای اجرای پروژه میدان شهدای هسته‌ای، تاکید کرد: این مغازه‌ها باید به صورت قانونی آزادسازی شود.

نوروزی تصریح کرد: پروژه میدان شهدای هسته‌ای باید به صورت پکیج در نظر گرفته شود؛ البته بر سختی کار واقف هستیم، اما آزادسازی‌های مسیر این پروژه تا بهمن‌ماه امسال باید به اتمام رسد.

کد خبر 449852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.