نویسندگان کودک و نوجوانان صاحب انجمن صنفی می‌شوند

فراخوان عضوگیری «انجمن صنفیِ سراسریِ نویسندگان کودک و نوجوان» برای انجام مقدمات تأسیس آن منتشر شد.

به گزارش ایمنا، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با اعلام این فراخوان، آورده است: تلاش جمعی از اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برای تأسیس «انجمن صنفیِ سراسریِ نویسندگان کودک و نوجوان» در حال به بار نشستن است و فراخوان عضوگیری این انجمن برای انجام مقدمات تأسیس آن منتشر شد.

در پی مصوبه‏ دولت مبنی بر ایجاد امکان تأسیس کانون‏‌ها و انجمن‏‌های فرهنگیِ سراسری، «مهدی حجوانی»، «حمیدرضا شاه‏‌آبادی» و «فریدون عموزاده خلیلی» به‏‌عنوان هیئت مؤسس انجمن صنفیِ سراسریِ نویسندگان کودک و نوجوان درخواست تأسیس این انجمن را ارائه کردند. اکنون با تصویب آیین‏‌نامه‏ اجرایی آن مصوبه و دریافت پاسخ مثبت مدیرکل سازمان‏‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نامه‏ هیئت مؤسس انجمن صنفیِ سراسریِ نویسندگان کودک و نوجوان، فراخوان عضوگیری این انجمن منتشر شده است.

در آغاز از همه‏ اعضای انجمن فرهنگی نویسندگان کودک و نوجوان دعوت می‏‌شود آمادگی و تمایل خود را برای عضویت در انجمن صنفی اعلام و ضمن تکمیل فرم مربوط، مدارک لازم را نیز ارائه کنند.

بر اساس این فراخوان، «انجمن صنفیِ سراسریِ نویسندگان کودک و نوجوان» آماده‏ پذیرش عضویت همه‏ نویسندگان فعال برای مخاطبان کودک و نوجوان در سراسر کشور است. برای تکمیل مراحل تأسیس این انجمن لازم است فهرست اسامی دست‏‌کم ٢٠٠ نویسنده همراه با مدارک و فرم درخواست عضویت به اداره‏ کل مذکور ارائه شود تا امکان انتشار فراخوان و برگزاری مجمع عمومی انجمن فراهم آید.

از همه‏ علاقه‏‌مندان (هم اعضای انجمن فرهنگی نویسندگان کودک و نوجوان و هم دیگر نویسندگان فعال در حوزه کودک و نوجوان) دعوت می‏‌شود با مراجعه به سایت نویسک (www.nevisak.ir) و بررسی شرایط اولیه‏ عضویت در این انجمن، فرم درخواست عضویت را تکمیل و آن را همراه با مدارک و مستندات لازم از طریق ای‏میل فعلی انجمن (nevisak451@gmail.com) یا شماره‏ واتس‏‌اپ فعلی انجمن (۰۹۳۸۲۸۳۴۹۱۶) ارسال کنند.
مهلت ارسال فرم درخواست عضویت و مدارک لازم، چهارشنبه ١۴ آبان ١٣٩٩ اعلام شده است.

مدارک لازم:
١. فرم تکمیل‌شده‏ درخواست عضویت (فرم اولیه)
٢. تصویر صفحه‏ اول شناسنامه
٣. تصویر کارت ملی (رو و پشتِ کارت)
۴. یک قطعه عکس پرسنلی
۵. تصویر جلد و صفحه‏ شناسنامه‏ دست‏‌کم سه کتاب تألیفی، یا پنج کتاب ترجمه و یا کتاب پژوهشی (یک کتاب تألیفی یا دو کتاب ترجمه)
۶. تصویر کارت عضویت انجمن نویسندگان کودک و نوجوان (برای اعضای انجمن)

کد خبر 449847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.