آیا ماموران شهرداری در ضرب و شتم جوان ایلامی دخیل بودند؟

رییس اداره کنترل و نظارت اجراییات شهرداری ایلام با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از جوانان ایلامی توسط ماموران شهرداری ایلام، گفت: حوادث روز سه شنبه ۲۲ مهرماه ایلام به نیروهای شهرداری مرتبط نبود.

به گزارش ایمنا، صبح امروز نیروهای شهرداری ایلام برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز به محل احداث ساختمان‌هایی واقع در بلوارهای آزادی و اصناف اعزام شدند.

تلاش نیروهای شهرداری برای ممانعت از ادامه فعالیت ساخت و سازهای غیرمجاز باعث بروز حواشی شد.

شمس الدین بالایی، رئیس اداره کنترل و نظارت اجراییات شهرداری ایلام در خصوص ماجراهای رخ داده، اظهار کرد: در موضوع بلوار آزادی ماشین‌های عبوری که از محل ساخت و ساز ساختمان غیرمجاز تردد می‌کردند با همدیگر درگیر شدند.

وی افزود: رانندگان این خودروها به خاطر کندی در تردد طول مسیر، خود با هم گلاویز شدند که در این میان طرفین درگیر حضور مأموران و ماشین شهرداری را که در حال جمع آوری وسایل ساخت و ساز غیرمجاز بودند را باعث ایجاد این درگیری می‌دانستند.

رئیس اداره کنترل و نظارت اجراییات شهرداری ایلام درباره مورد دوم هم اظهار کرد: در این ماجرا صاحب ملکی که در حال ساخت و ساز غیرمجاز بود با توجه به اینکه مأموران شهرداری در حال جمع آوری و ضبط تجهیزات ساخت و ساز غیر این ملک بودند، برای ایجاد رعب و وحشت در میان نیروهای شهرداری اقدام به تیراندازی هوایی کرد.

بالایی تاکید کرد: در هر دو مورد مأموران شهرداری در حال انجام مأموریت ذاتی خود بودند و با طرفین مشاجره وارد درگیری نشدند و به انجام وظیفه قانونی خود که ممانعت از ادامه فعالیت ساخت و سازهای غیرمجاز این املاک و جمع آوری و ضبط تجهیزات احداث ساختمان بود، پرداختند.

منبع: ایرنا

کد خبر 449839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.