رونالدو فرصت بازی برابر مسی را از دست می‌دهد؟

تقابل دوباره دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال چیزی بود که بسیاری از هواداران منتظر آن بودند اما حالا با ابتلای رونالدو به ویروس کرونا ممکن است این اتفاق به تعویق بیفتد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، تقریباً به نظر می‌رسد که احتمال حضور رونالدو در دیدار یوونتوس برابر بارسلونا در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا غیرممکن است. پس از مثبت شدن آزمایش کرونا رونالدو، این بازیکن باید در قرنطینه بماند تا سلامتی خود را مجدداً به دست بیاورد و بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی او به احتمال زیاد قادر نیست یک بار دیگر در برابر مسی بازی کند.

قوانین و دستورالعمل‌های وضع شده توسط یوفا برای رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا اذعان دارد که بازیکنان باید هفت روز پیش از برگزاری مسابقه در تست کرونا نتیجه منفی دریافت کنند تا بتوانند به میدان بروند. با توجه به اینکه تنها دو هفته تا برگزاری بازی بارسلونا و یوونتوس باقی مانده، بعید است که رونالدو بتواند بر اساس این قانون فرصت بازی پیدا کند.

البته رونالدو بازی‌های دیگر یوونتوس برابر دیناموکیف و کوترونه را نیز از دست می‌دهد اما بازی برابر بارسا شاید چیزی بود که هم او و هم هواداران فوتبال بسیار مشتاق آن بودند اما باید در حال حاضر منتظر ماند و دید روند بهبودی رونالدو با چه سرعتی پیش خواهد رفت.

با وجود این لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می‌توانند در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر یکدیگر بازی کنند؛ هرچند نمی‌توان با قاطعیت در این رابطه نظر داد و از طرفی باید امیدوار بود که تا آن زمان اتفاق غیرمنتظره دیگری رخ ندهد.

کد خبر 449834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.