معاون وزارت ورزش از فدراسیون ووشو بازدید کرد

معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان با مسئولان فدراسیون ووشو و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان این رشته دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، «مهین فرهادی‌زاد» معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون ووشو با مسئولان این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو و از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه آموزش و توسعه همگانی این رشته قدردانی کرد.

وی در جریان این بازدید ضمن گفت‎وگو با امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، در جریان آخرین فعالیت‌ها و وضعیت ورزشکاران این رشته و شرایطی تمرینی‌شان قرار گرفت.

فرهادی‌زاد همچنین از تمرینات انفرادی تالوکاران بازدید کرد و ضمن تماشای اجرای حرکات ورزشکاران تالو و تایچی، از عملکرد و توانمندی آنها ابراز رضایت کرد.

معاون وزیر ورزش ابراز امیدواری کرد که بانوان ووشوکار تالو بتوانند در آینده سهم بیشتری در کسب مدال‌های این رشته در میادین بین‌المللی داشته باشند.

در این دیدار زهرا سادات موسوی مدیر کل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، زهرا ناطقی نایب رئیس فدراسیون ووشو، علی صدیقی دبیر و میترا نوری رئیس کمیته تایچی فدراسیون ووشو حضور داشتند.

کد خبر 449827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.