تلاش جهادی در آرامستان باغ رضوان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: کارگران شهرداری در تمامی مشکلات، بحران‌ها، حوادث و مناسبت‌های مختلف در شهر در خط مقدم خدمات‌رسانی قرار دارند و تا کنون اجازه نداده‌اند در زندگی شهری شهروندان خللی ایجاد شود که این موضوع جای تقدیر ویژه دارد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون پرسنل سازمان آرامستان‌های باغ رضوان به شهروندان خدمات زیادی را ارائه کرده‌اند و با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات به بهترین نحو خدمات‌رسانی کرده‌اند.

وی افزود: این سازمان به دلیل نوع فعالیت کاری خود یکی از سازمان‌هایی است که فعالیت در آن به خاطر شرایط روحی مراجعان بسیار سخت است و علی‌رغم این موضوع کارکنان آن در این ایام با از خودگذشتگی و ایثار در عرصه خدمت‌رسانی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

رئیس هیئت مدیره سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان ادامه داد: شرایط کار در آرامستان‌ها بسیار ویژه است و از مکان‌هایی که همیشه از مهم‌ترین اماکن عمومی محسوب می‌شود و تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهند شد آرامستان‌ها هستند و کارکنان آن در مواقع بحرانی مانند شیوع کرونا علاوه بر اینکه هر لحظه امکان دارد گرفتار این بیماری شوند همواره با ناراحتی‌های روحی مواجه هستند. با این حال با ایثار و به صورت جهادی به ارائه خدمت و انجام وظیفه می‌پردازند.

وی تاکید کرد: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تمامی کارکنان سازمان آرامستان‌ها با رعایت موازین شرعی و اجرای دقیق پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در امور کفن و دفن اموات، از هیچ تلاشی در راستای انجام وظایف خود کوتاهی نکرده‌اند.

کد خبر 449822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.