طرح دفع آب‌های سطحی خرم آباد ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد

نایب رئیس شورای اسلامی شهرخرم آباد گفت: با تزریق اعتبار به شهرداری اجرای بسیاری از طرح‌های بر زمین مانده جمع‌آوری آب‌های سطحی به دلیل کمبود اعتبار، محقق می‌شود.

زهرا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مشکلات جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر خرم‌آباد، اظهار کرد: وضعیت توپوگرافیک و شیب زیاد شهر خرم‌آباد به گونه‌ای است که باعث جاری شدن سیل و آبگرفتگی زیرگذرها و ورود آب به منازل و مغازه‌های شهروندان می‌شود.

وی افزود: تعامل سازنده اعضای شورا و مدیریت شهری با نمایندگان مجلس می‌تواند در رفع مشکلات شهروندان خرم‌آباد و پیشرفت و توسعه شهر نقش بسیار مهمی داشته باشد.

نظری با اشاره به خسارت‌های جبران‌ناپذیر ناشی از ورود آب‌های سطحی حاصل از بارندگی‌ها به مغازه‌ها و خانه‌های شهر افزود: شهروندان خرم‌آباد کمترین سرانه درآمدی در ایران را دارند لذا نباید اجازه بدهیم بیشتر از این متحمل خسارت شوند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خطاب به نمایندگان خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متوقف ماندن جمع آوری و دفع آب‌های سطحی یکی از مهمترین معضلات شهر خرم‌آباد است که به دلیل نیاز به  اعتبارات زیاد و درآمد اندک شهرداری است.

نظری با بیان اینکه برای طرح جمع آوری و دفع آب‌های سطحی شهر خرم‌آباد حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد هزینه شده است، از نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد: اختصاص حداقل ۱۰ درصد اعتباری که در این زمینه برای اهواز در نظر گرفته شده را برای خرم‌آباد پیگیری کند.

وی ادامه داد: با تزریق این اعتبار به شهرداری بسیاری از طرح‌های بر زمین مانده جمع‌آوری آب‌های سطحی به دلیل کمبود اعتبار، محقق می‌شود.

کد خبر 449815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.