اعطای تسهیلات به رانندگان خودروهای حمل بار درون‌شهری در آستارا

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر آستارا گفت: به رانندگان خودروهای حمل بار درون شهری کمک هزینه سوخت و سهمیه لاستیک اعطا می‌شود.

غلامرضا مصاحب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه توزیع سوخت از اسفندماه سال گذشته ساماندهی شده است؛ در این راستا مبلغی معادل چهار میلیارد ریال کمک هزینه سوخت و یک هزار سهمیه لاستیک از طریق سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا به رانندگان فعال خودروهای حمل بار درون شهری اعطا می‌شود.

وی افزود: رانندگان خودرو حمل بار درون شهری که مقررات مربوط به دریافت پروانه فعالیت و اشتغال را رعایت کرده و با مراجعه به شهرداری ثبت نام‌های لازم را انجام داده و پروانه بهره برداری و اشتغال دریافت کرده‌اند از طرف دولت به آنان سهمیه لاستیک اختصاص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تاکسی‌ها دارای یارانه سوخت هستند، کمک هزینه سوخت فقط به رانندگان خودرو حمل بار درون شهری از طرف دولت اختصاص یافته است.

مصاحب یادآور شد: ۶۰۰ دستگاه خودروی حمل بار درون شهری در آستارا فعالیت می‌کنند. رانندگانی که از سازمان حمل و نقل شهرداری پروانه بهره‌برداری و اشتغال دریافت کرده‌اند، باید برنامه «باربرگ» را درگوشی خود نصب کرده و اقدام به ثبت مشخصات خودرو باری خود کنند تا بر اساس پیمایش، سهمیه لاستیک و افزایش سهمیه سوخت به آنان اختصاص داده شود.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 449813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.