هر تیمی آمادگی جسمانی خوبی داشته باشد بهتر نتیجه خواهد گرفت

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های دارای آمادگی جسمانی خوب، بهتر نتیجه می‌گیرند. در بازی با نفت و گاز گچساران، آنها نیمه دوم نتوانستند دوام بیاورند. بازی‌ها ۶۰ دقیقه است که بازیکنان باید خود را برای آن آماده کنند.

کیوان صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با دو بازی که ذوب آهن در لیگ انجام داده، اظهار کرد: بازی اول رو به روی قم قرار گرفتیم که بازیکنان خوبی دارد و سال‌های گذشته در لیگ بازی کردند، به خاطر اینکه مسابقه اول بود حساسیت خاصی داشت ولی بازیکنانم توانستند با اختلاف پیروز شوند.

وی ادامه داد: بازی دوم با نفت و گاز گچساران یک تیم قلدر بود که بیشتر حرکات آنها فردی و متکی بر قدرت بدنی بود، بازی برابر جلو رفت که در نیمه دوم توانستیم فاصله بگیریم و برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن با بیان اینکه گروه ما ساده‌تر از گروه B است، تصریح کرد: هر گروهی شرایط خاص خودش را دارد ولی در آن گروه که چند تیم قدرتمند هستند مشخص نیست که نتیجه چه خواهد شد و ما در این گروه کار راحت‌تری برای صعود داریم.

صادقی در خصوص بازی‌های فشرده، خاطر نشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌هایی که آمادگی جسمانی خوبی داشته باشند بهتر نتیجه می‌گیرند. در بازی با نفت و گاز گچساران، آنها نیمه دوم نتوانستند دوام بیاورند. بازی‌ها ۶۰ دقیقه است که بازیکنان باید خود را برای آن آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف همه تیم‌ها گرفتن نتیجه است، گفت: همه تیم‌ها می‌خواهند روی سکو بروند که به هزینه‌کرد تیم‌ها بستگی دارد. امسال روی جوانان سرمایه‌گذاری کردیم و حدود هفتاد در صد تیم نسبت به سال قبل تغییر کرده است، افرادی را جایگزین کردیم که بتوانند جای بازیکنان قبلی را بخوبی پر کنند.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن در رابطه با کرونا، اظهار کرد: الان تست می‌دهیم جواب همه منفی می‌شود، ولی اگر دو یا سه هفته دیگر تست بدهیم و فردی مثبت شود، شرایط سخت خواهد شد. بازی‌ها در یک زمان ۱۰ روزه تعطیل می‌شود و بعد از آن دوباره ادامه پیدا خواهد کرد که اگر در این ۱۰ روز اتفاقی رخ دهد و جواب تست بازیکنی مثبت شود تیم‌ها آسیب خواهند دید.

صادقی افزود: باید از مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که جوانان را حمایت می‌کند تشکر کرد، امیدوارم این کار ادامه دار باشد و برای سال‌های آینده سرمایه گذاری بهتری انجام دهند تا این تیم در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد.

کد خبر 449803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.