روزنامه‌های ورزشی ۲۳ مهر؛ بمب‌های ساعتی در تهران

بعد از جدایی شب گذشته باشر رسن از باشگاه پرسپولیس گویا شجاع خلیل زاده نیز راه زیادی تا عقد قرارداد با یک تیم قطری ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –چهارشنبه ۲۳ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "به همه پاداش دادند به جز من" به گفته‌های پر ابهام بوژیدار رادوشوویچ پرداخت، کسی که حالا و بعد از پرداخت نکردن پاداش‌ها به او حرف از عدم خواست مدیران پرسپولیس برای حفظ او می‌زند.

"گل" با عنوان"بمب ساعتی در باشگاه" به همراه عکس شجاع خلیل زاده و بشار رسن به جدایی احتمالی این دو ستاره از پرسپولیس پرداخت، البته که یکی از این دو نفر یعنی بشار رسن شب گذشته در صفحه شخصی مجازی خود خبر از جدایی قطعی از پرسپولیس را داد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "استقلال فکری در لیگ بیستم می‌درخشد" به اظهارات احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال پرداخت، کسی که مدعی است از محمود فکری برای فصل آینده دو جام خواسته است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "نیمکت استقلال روی انبار باروت" به انتقادات ادامه دار پیشکسوتان، هواداران و رسانه‌ها از نیمکت باشگاه استقلال پرداخت، جایی که برخی مدعی هستند سرمربی استقلال به جای فکری باید پرویز مظلومی یا صمد مرفاوی انتخاب می‌شده است.

"ایران ورزشی" با عنوان"جنجال آپشن" مدعی شد یحیی گل محمدی سرمربی جوان و باانگیزه سرخ‌ها از مدیران این تیم خواستار آپشن‌هایی در قرارداد خود شده است، آپشن‌هایی که گویا مبلغ قرارداد او را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

"شوت" با عنوان "کریمی اسطوره ماست باید دخالت کند" به گفته‌های سید جلال حسینی مدافع و کاپیتان با تجربه پرسپولیس پرداخت، کسی معتقد است علی کریمی می‌تواند به عنوان یک پیشکسوت در امورات باشگاه اظهار نظر کند.

" پرسپولیس" با عنوان"اعتصاب پر ابهام" مدعی شد مشکلات مالی و پرداختی مدیران پرسپولیس تنها دلیل اعتصاب تمرین این تیم توسط بازیکنان نبوده است و این اعتصابات دلایل پشت پرده دیگری نیز دارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "سلطان روی تو حساب ویژه‌ای می‌کند رفیق" به نقش مهم و تأثیرگذار محمدرضا خلعتبری در فصل آینده در پیراهن سپاهان پرداخت، کسی که با امتداد عملکرد مثبت خود با وجود افزایش سن می‌تواند رهبر خوبی برای طلایی‌پوشان در درون و بیرون زمین باشد.

کد خبر 449788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.