واکنش تامل برانگیز برادر عادل فردوسی‌پور و مدیرعامل "فیلیمو" به پخش نشدن برنامه جدید او

پس از اینکه عادل فردوسی پور موفق نشد مجوز نود جدید را بگیرد، برادر او و مدیرعامل فیلیمو واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اغلب مردم در خصوص حواشی یک دو ماه اخیر اطراف عادل فردوسی پور اطلاعات و آگاهی کامل دارند. همه چیز در این خصوص واضح و روشن است.

چند ماهی می‌شود که فردوسی پور در تدارک تولید یک برنامه نود جدید بود. مردم خوشحال و سرمست شدند از اینکه قرار است دوباره چهره محبوبشان به صحنه اجرا برگردد.

عادل برای گرفتن مجوزهای لازم اقدام کرد تا برنامه نود جدید را با اسم ۹۹ بسازد. او در کمترین زمان و با هماهنگی‌های لازم از وزارت ارشاد مجوز رسمی گرفت.

همه چیز خوب پیش می‌رفت، اما یکباره اعلام شد فقط مجوز وزارت ارشاد کافی نیست و این تهیه کننده باید مجوزی هم از ساترا (سازمان تنظیم مقررات و صوت و تصویر فراگیر) دریافت کند. عادل و طرفدارانش به شوک فرو رفتند.

ساترا با دادن این مجوز مخالفت کرد. این یعنی اینکه فردوسی پور نمی‌تواند برنامه‌ای ضبط کند. این در حالی است که در این هیاهو و جنجال بین صدا و سیما و وزرات ارشاد، بر سر مرجعیت صدور مجوز شبکه نمایش خانگی، وی‌اودی‌ها فعلاً نمی‌توانند صرفاً با مجوز وزارت ارشاد برنامه‌ای را به مرحله پخش برسانند و برای تولید و انتشار محتوا، مجوز ساترا نیز باید صادر شده باشد.

بعد از این اتفاق بود که باز هم موج جدیدی از ناراحتی از این اتفاق و حمایت از عادل فردوسی پور به راه افتاد. برادر این تهیه کننده در فضای مجازی عکسی از عادل منتشر کرد و نوشت: قضاوت با شما مردم. واقعاً چرا؟ که شاید این مسئله اشاره داشته باشد به ندادن مجوز عادل فردوسی پور.

اما نکته مهم توجه اینجا بود که محمد جواد شکوری، مدیرعامل صبا ایده (فیلیمو) هم به این اتفاق واکنش تأمل برانگیزی نشان داد و نوشت: " صادر نشدن مجوز برنامه عادل اگرچه از طریق ساترا به ما اعلام شد ولی به ساترا ارتباطی نداشت، ولکن مابقی داستان نیز بماند شاید برای پسرم تعریف کردم شاید هم نه!

چون بگذرد این عمر چه شیرین و چه تلخ
پیمانه چو پر شد چه نیشابور و چه بلخ"

اما این واکنش‌ها نشان از این است که عادل فردوسی پور این روزها بشدت تحت فشار و ناراحت است. عرصه بر او بشدت تنگ شده است ولی باید منتظر ماند و دید سرنوشت برنامه جدید عادل و خود او به کجا می‌رسد.

کد خبر 449782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.