خلوت سازی معابر بیرجند/روکش آسفالت معابر پرند

در این بسته خبری از سقوط یک خانم در رودخانه زیارت گرگان تا برگزاری مانور اطفای حریق نیروهای آتش نشانی یاسوج و آسفالت جاده سلامت سمیرم را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بازسازی ناوگان اتوبوسرانی بجنورد

حمیدرضا شافعی، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد از بازسازی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد و گفت: در این زمینه ۱۴ میلیارد ریال اعتبار به وسیله سازمان شهرداری‌ها اختصاص یافته است.

سقوط یک خانم در رودخانه زیارت گرگان

مهدی قره قاشی، رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان از سقوط یک خانم به رودخانه زیارت در شهر گرگان خبر داد و گفت: نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و فرد سقوط کرده را نجات داده و تحویل اورژانس دادند.

اتمام طرح سوله ورزشی مشعل دار قزوین

محمد اسماعیل حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: طرح سوله ورزشی مشعل دار به درخواست شهرداری منطقه یک، توسط سازمان خدمات طراحی تهیه و تصویب و جهت اجرایی شدن ارسال شد.

خلوت سازی معابر بیرجند

شهرداری بیرجند با همکاری بهداشت شهرستان، برای کاهش تجمعات و جلوگیری از شیوع کرونا طرح آزاد سازی معابر توسط اصناف را اجرا می‌کند.

اتمام عملیات روکش آسفالت معابر اصلی پرند

عملیات روکش مکانیزه آسفالت در بلوار امام خمینی (ره)، بلوار شهید باهنر، علامه مطهری و میدان بصیرت با تلاش شبانه روزی معاونت عمران شهرداری پرند به پایان رسید.

ساماندهی ۱۵ نقطه آب‌گرفتگی در شهر پردیس

شهردار پردیس گفت: ساماندهی ۱۵ نقطه اصلی آب‌گرفتگی در شهر پردیس با اصلاح معابر و ترمیم جداول سطح شهر برای رفع مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی در دست اقدام و اجرا است.

عملیات اجرایی پروژه‌های بهسازی بلوار مپنا و احداث بلوار کشتارگاه فردیس

مصطفی سعیدی، شهردار فردیس گفت: عملیات اجرایی و تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه‌های بهسازی لاین جنوبی بلوار مپنا و احداث جاده کشتارگاه در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار گرفته است.

برگزاری مانور اطفای حریق نیروهای آتش نشانی یاسوج

مانور اطفای حریق آتش نشانی با هدف ارزیابی نیروهای کمک رسان و تجهیزات آتش نشانی شهرداری یاسوج برگزار شد.

دومین کتاب آمارنامه سال ۹۸ سنندج به زودی منتشر می‌شود

کتایون خراسان زاد، مدیر برنامه و بودجه شهرداری سنندج از انتشار دومین کتاب آمارنامه سال ۹۸ شهر سنندج خبر داد و اعلام کرد: از مهم‌ترین اهداف انتشار این کتاب؛ دسترسی به ابزاری برای ارزیابی عملکرد گذشته و حال، دستیابی به شناختی صحیح از وضعیت کلی و موجود شهر سنندج، تدوین راهنمای آماری محققان، دانشجویان و دانش آموزان در امر پژوهش و تدوین چارچوبی که به اتکای آن بتوان برنامه ریزی مناسبی در حوزه‌های مرتبط مدیریت شهری انجام داد.

آسفالت جاده سلامت سمیرم

کوروش صابری، شهردار سمیرم گفت: کار زیرسازی و احداث جاده سلامت در مسیر آبشار معروف این شهر پس از دو سال وقفه آغاز شده است.

کد خبر 449766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.