رفع سد معبر مهم‌ترین مطالبه شهروندان گرگانی

سرپرست روابط عمومی شهرداری گرگان گفت: رفع سد معبر مهم‌ترین مطالبه شهروندان گرگانی از مدیریت شهری بوده است.

به گزارش ایمنا، آرش فولادیان در خصوص تصاویر منتشر شده از مأموران رفع سد معبر شهرداری گرگان در شبکه‌های اجتماعی اظهار کرد: در این راستا به دستور شهردار گرگان معاون خدمات شهری و مدیر دستگاه نظارتی (حراست) شهرداری گرگان عهده دار بررسی ماجرا و برخورد با متخلف یا متخلفان احتمالی شدند.

وی تصریح کرد: رفع سد معبر بر اساس قانون بر عهده شهرداری‌ها گذاشته شده و خواسته اغلب شهروندان و به ویژه کسبه و بازاریان سطح شهر است که روزانه به صورت حضوری و یا از طریق سامانه ۱۳۷ و اپلیکیشن شهریار درخواست رفع سد معبر دارند و شهرداری مکلف است نسبت به رفع سد معبر اقدام کند.

سرپرست روابط عمومی شهرداری گرگان اضافه کرد: متأسفانه در طول اجرای مأموریت توسط مأموران شهرداری، افرادی که از قانون تمکین نمی‌کنند نسبت به اجرای قانون و رفع سد معبر واکنش‌های مختلف و بعضاً بسیار زننده‌ای با مأموران دارند و متأسفانه فحاشی می‌نمایند که باعث ایجاد تنش می‌شود که اغلب در تصاویر منتشر شده منعکس نمی‌شود، حضور مأموران شهرداری برای رفع سد معبر ابتدا با تذکرات پی در پی به خاطیان و سپس تذکرات جدی تر و در نهایت در صورت همکاری نکردن با جمع آوری موانع ایجاد سد معبر همراه خواهد بود و روزانه ده‌ها مورد انجام می‌گیرد که فقط در موارد معدودی به دلیل واکنش بسیار تند و فحاشی فرد خاطی، تنش بالا می‌گیرد و غالباً همین صحنه‌های پایانی منتشر می‌شود که دربرگیرنده تمام ابعاد ماجرا نبوده و عمدتاً تلاش می‌شود با تحریک احساسات مردم مانع اجرای قانون شوند.

فولادیان اضافه کرد: در این راستا سعی شده با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های قضائی و انتظامی از ظرفیت‌های قانونی موجود با افراد متخلف و هنجارشکن استفاده شود.

سرپرست روابط عمومی شهرداری گرگان با اشاره به درک وضعیت معیشتی این روزهای مردم اضافه کرد: نکته قابل توجه وقوع تخلفات و جرایم در سایه دست فروشی است که متأسفانه تبعات اجتماعی جبران ناپذیری را رقم زده و می‌زند.

وی با تاکید بر دستور اکید دکتر دادبود شهردار گرگان بر برخورد با مأموران متخلف احتمالی گفت: برخورد با دست فروشی و ایجاد سد معبر در شهر گرگان با توجه به خواست شهروندان و جلوگیری از پیامدهای نامناسبی که دارد و همچنین وظیفه مندی قانونی شهرداری‌ها ادامه خواهد داشت.

کد خبر 449735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.