مانور مقابله با کرونا در سبزوار برگزار می‌شود

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: مانور خطر با همکاری سازمان آتش نشانی، ستاد مدیریت بحران شهرداری، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و… برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، فریدون نقابی اظهار کرد: وضعیت بحرانی در سبزوار، زنگ خطر کرونا را در این شهر به صدا درآورد.

وی افزود: متأسفانه به دلیل بی توجهی مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد اوج گیری دوباره کرونا هستیم، آمار بالای مبتلایان و فوتی‌های این بیماری زنگ خطر و هشدار را برای ما جدی تراز هفته‌های قبل به صدا درآورده است.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: از این رو امروز مانوری تحت عنوان مانور خطر با همکاری سازمان آتش نشانی، ستاد مدیریت بحران شهرداری، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و… برگزار می‌شود تا همانند ماه‌های گذشته آمادگی لازم ادارات با همکاری شهروندان برای مقابله با کووید ۱۹ تقویت شود.

نقابی از مردم خواست با توجه به سیر صعودی کرونا در سبزوار، بیش از پیش رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته و حتی المقدور در امکان عمومی حاضر نشده و در صورت حضور حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی بر شست و شوی مکرر دست‌ها هم تاکید کرد و افزود: از مردم می‌خواهیم هنگام حضور در سطح شهر حتماً رعایت فاصله فیزیکی را داشته باشند.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار همچنین از افرادی که علائم مشابه کرونا دارند خواست حتماً به مدت دو هفته خود را در منزل قرنطینه کرده و از سایر افراد شهر و خانواده فاصله گرفته و استراحت کافی داشته باشند.

کد خبر 449719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.