اجرای طرح آزادسازی معابر در بیرجند

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری بیرجند گفت: با توجه به اینکه یکی از عوامل بسیار مهم در انتقال بیماری کرونا و شیوع آن تماس با یکدیگر و وقوع تجمعات در سطح شهرها است، شهرداری بیرجند با همکاری بهداشت شهرستان، طرح آزادسازی معابر توسط اصناف را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش ایمنا، موسی میرزایی اظهار کرد: با احساس مسئولیت و همکاری اصناف، در یک حرکت بسیار خوب و ارزشمند شامل آزادسازی معابر می‌توانیم در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس اثربخش باشیم.

وی ادامه داد: از اصناف درخواست می‌کنیم تا با همکاری در اجرای این طرح در این ایام و پیوستن به حرکت جمعی که شهروندان در آن حضور دارند زمینه کنترل و قطع چرخه این ویروس را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کنند.

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری بیرجند افزود: با توجه به موج سوم کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس، شهرداری از اصناف درخواست دارد تا نسبت به آزاد سازی معابر اقدام کنند در غیر این صورت برابر تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ اقدام و پرونده اصناف و دست فروشان جهت سیر مراحل قانونی به دادستانی و مرکز بهداشت ارسال خواهد شد.

میرزایی تاکید کرد: کنترل و مدیریت بحران کرونا به عزمی همگانی و ایفای مسئولیت اجتماعی هر شهروند نیازمند است تا با قطع زنجیره انتقال، جلوی شیوع بیشتر این ویروس در جامعه گرفته شود.

کد خبر 449693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.