بهره‌برداری از خیابان کمکی دسترسی به بلوار کشاورز تا پایان آبان‌ماه ۹۹

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: خیابان کمکی دسترسی خیابان گل‌ها به بلوار کشاورز تا پایان آبان‌ماه ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به کم بودن عرض خیابان باغ گل‌ها در ورودی شهرک امیرحمزه از سمت میدان ۹ دی و وجود گذرهای متعدد که باعث ایجاد ترافیک سنگین در این محدوده شده بود، احداث یک خیابان کمکی برای دسترسی خیابان گل‌ها به بلوار کشاورز در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود منازل و مغازه‌های تجاری که در مسیر این خیابان کمکی قرار داشت، سال گذشته بخشی از آزادسازی‌ها انجام و عملیات اجرای آن از ابتدای سال‌جاری با مشخص شدن پیمانکار مربوطه آغاز شده و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان افزود: احداث این خیابان کمکی با ایجاد دسترسی مناسب در کاهش ترافیک و جلوگیری از وقوع تصادفات بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه خیابان کمکی دسترسی خیابان گل‌ها به بلوار کشاورز در واقع خروجی شهرک امیرحمزه به سمت میدان ۹ دی است، گفت: برای اجرای این پروژه که ۲۰۰ متر مربع طول و ۱۰ متر مربع عرض دارد، اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

شرفا از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه خیابان کمکی دسترسی خیابان گل‌ها به بلوار کشاورز خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه تا پایان آبان‌ماه ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 449667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.