آمار ابتلا به کرونا در ۳ شهرداری کشور

از ابتدای زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، کارکنان برخی شهرداری‌های کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارکنان شهرداری‌های کشور به سبب ماهیت شغلی و گسترگی وظایف در زمره مشاغلی هستند که بیشتر در معرض ابتلا به کرونا و مخاطرات ناشی از آن قرار دارند.

ابتلای ۲ نفر در شهرداری جویبار

همت محمد نژاد شهردار جویبار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ابتلای دو نفر از کارکنان اداری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر به ویروس کرونا خبر داد و افزود: یک مسئول آتش نشانی و یک نگهبان ساختمان اداری شهرداری جویبار به این بیماری مبتلا شدند. تاکنون هیچ فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در شهرداری نداشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اپیدمی ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار ضروری است.

ابتلای ۱۹ نفر از پرسنل شهرداری رودان به کرونا

احسان جعفری، شهردار رودان با اشاره به ابتلای ۱۹ نفر از پرسنل شهرداری رودان به کرونا، اظهار کرد: از این تعداد، ۱۶ نفر مرد و سه نفر زن هستند.

وی افزود: در بین مبتلایان تاکنون هیچ فوتی نداشته‌ایم.

شهردار رودان اضافه کرد: به تفکیک سمت از نیروهای خدمات شهری شش نفر و از نیروهای اداری ۱۳ نفر به کرونا مبتلا شدند که شامل دو نیروی واحد فنی، یک نفر از واحد حراست، دو نفر از امور مالی، یک نفر از دفتر شهردار، یک نفر از واحد تاکسیرانی، یک نفر از واحد خدمات شهری، یک نفر از واحد درآمد و سه نفر نیروی امور اداری هستند.

ابتلای شهردار گلپایگان به کرونا

حسین زاهدی، رئیس شورای شهر گلپایگان گفت: به دنبال شیوع بیماری کرونا از جمع پرسنل شهرداری گلپایگان، مشاور شهردار در اسفندماه سال ۹۸ به بیماری کرونا مبتلا شد که اکنون در سلامت کامل مشغول کار است.

وی گفت: دومین فرد مبتلا به بیماری کرونا شهردار گلپایگان است که از چند روز قبل در قرنطینه است، البته اکنون حال عمومی وی رو به بهبودی است و هفته آینده به محل کار برمی‌گردد.

رئیس شورای شهر گلپایگان با بیان اینکه فوت ناشی از ابتلا به کرونا در این شهرداری گزارش نشده است، گفت: شهرداری گلپایگان به دنبال شیوع بیماری کرونا برای مقابله با این بیماری ضدعفونی معابر سطح شهر و مکان‌های عمومی را به صورت شبانه روزی و تاکسی‌های درون شهری را به صورت روزانه انجام می‌دهد.

زاهدی تأکید کرد: تمام پروتکل‌های بهداشتی در شهرداری گلپایگان و جلسات شورای شهر رعایت می‌شود.

کد خبر 449635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.