انتصابات شهرداری تهران در راستای گذر از سختی‌ها است

شهردار تهران درباره انتصابات اخیر خود به اعضای شورا توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیروز حناچی، امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که در جلسه هم اندیشی با اعضای شورای شهر تهران چه گذشت، گفت: در خصوص اقدامات شهرداری در شرایط کرونا توضیح داده شد، البته دوستان هم درباره انتصابات هفته گذشته پرسش‌هایی داشتند که توضیح دادم.

وی ادامه داد: وضعیت شهرداری به لحاظ اقتصادی وضعیت سختی است باید تمهیداتی بکار بگیریم تا تیم مدیریت شهری بتواند راحت تر عمل کند و شرایط سخت را پشت سر بگذارد.

شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراضی به انتصابات مطرح شده بود، گفت: سوالاتی مطرح بود که علت تغییرات را پرسیدند که به نظرم قانع کننده هم بود به هر صورت شرایطی که داریم عادی نیست و شرایط دشواری است که امیدواریم تصمیماتی گرفته شود تا به خوبی از شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تصمیم شهرداری در اداره شهر در شرایط کرونایی چگونه خواهد بود، افزود: یک هزار مرکز ورزشی وجود دارد که بخش عمده آن در شرایط کرونایی تعطیل بوده یا مثلاً مکانی مثل برج میلاد در شرایط کرونایی تعطیل است یا حمل و نقل عمومی با ۵۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کند، کمکی هم از طرف دولت دریافت نکردیم.

حناچی افزود: در زمینه درآمدها نیز با توجه به اینکه در شرایط خاص اقتصادی قرار داریم، محقق نمی‌شود، ضمن اینکه در شرایط امروز باید شهر را اداره کرد و پروژه‌ها را نیز اجرا کرد.

وی در واکنش به مخالفت با افزایش نرخ کرایه وسایل نقلیه عمومی گفت: تمام شهرداری‌های دنیا در شرایط کرونا مورد حمایت قرار گرفتند در حالی که امروز ما نیز انتظار داریم اگر حمایت نمی‌شویم در مقابل تصمیمات شهرداری نیز قرار نگیرند.

کد خبر 449634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.