وداع با کارشناسان فقید میراث فرهنگی

مراسم وداع با چهار نفر از کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که روز گذشته در سانحه رانندگی در استان سیستان و بلوچستان جان به جان‌آفرین تسلیم کردند، صبح امروز سه‌شنبه ۲۲ مهرماه، مقابل موزه منطقه‌ای جنوب شرق (موزه زاهدان) برگزار شد.

به‌گزارش ایمنا و به نقل از میراث‌آریا، در این مراسم تعدادی از مدیران سیستان و بلوچستان، جمعی از کارمندان اداره‌کل استان و خانواده‌های داغدار درگذشتگان حضور داشتند و با پیکر پاک این عزیزان که در راه خدمت و درحین مأموریت به دیدار حق شتافتند، وداع کردند.

در این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت اهل بیت (ع)، یاد چهار کارمند خدمتگزار وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گرامی داشته شد.

پیکر کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که بامداد روز گذشته بر اثر سانحه رانندگی در محور نیکشهر به چابهار به دیار باقی شتافتند بعد از برگزاری مراسم وداع مقابل موزه زاهدان تا ساعاتی دیگر به تهران منتقل می‌شود.

مراسم وداع با پیکیر این درگذشتگان در تهران با حضور مدیران ارشد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حیاط ساختمان مرکزی این وزارتخانه برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و صحبت‌های اولیه با خانواده‌های مرحومان، بعد از برگزاری مراسم وداع در تهران، پیکر امین چاجی به خراسان جنوبی، محمدرضا سندگل به استان گلستان، ابوالفضل عبیدی به دامغان منتقل می‌شود، محسن شیخ‌الاسلامی نیز در بهشت زهرا (س) تهران به‌خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 449618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.