احداث پایانه و باغ بانوان بوکان

شهردار بوکان گفت: عملیات اجرایی احداث پایانه مسافربری و پارک بانوان در بوکان با اختصاص اعتباری بالغ بر ۸۱ میلیارد ریال آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، بابک رستم‌پور اظهار کرد: پایانه مسافری جامع شهر بوکان در زمینی به مساحت سه هکتار و با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال توسط شهرداری بوکان احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین زیرساخت ارتباط شهری و بین شهری، پایانه مسافری آن و ترمینال نمادی از فعالیت اقتصادی و گردشگری هر شهرستان به شمار می‌رود، افزود: از مجموع اعتبارات اختصاص یافته به پایانه مسافری جامع شهری بوکان سه میلیارد ریال از تسهیلات قرض الحسنه شوراها و دهیاری وزارت کشور است که هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن اختصاص یافته و مابقی اعتبارات از محل اعتبارات شهرداری بوکان تأمین خواهد شد.

شهردار بوکان افزود: ساختمان پایانه مسافربری بوکان با سه هزار و ۸۱۷ متر مربع زیر بنا در دو طبقه احداث می‌شود که خاکبرداری، اجرای فونداسیون و اجرای اسکلت بتنی نیز در محوطه آن به اجرا در می‌آید.

وی در خصوص پایانه مسافربری فعلی شهر بوکان ادامه داد: پایانه مسافربری فعلی شهر بوکان دسترسی به آن برای شهروندان به دلیل طولی بوکان شهر بوکان که ۱۴ کیلومتر طول دارد، مشکل بود و این امر علاوه بر مشکلات برای مردم برای تعاونی‌ها نیز مشکل ایجاد کرده است.

شهردار بوکان با اشاره به پروژه احداث و تکمیل پارک بانوان این شهر، گفت: این پروژه با اعتبار شش میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع توسط شهرداری بوکان اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 449612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.