خلیل‌زاده: مطالبات دیاباته پرداخت شد

براساس اعلام رییس هیات مدیره باشگاه استقلال طلب «شیخ د‎یاباته» پرداخت شد تا او برای همراهی استقلال در لیگ بیستم مشکلی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل خلیل‌زاده در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

"در این مدت که باشگاه استقلال با چالش‌های بزرگی روبرو بود، همه اعضای هیأت مدیره و سرپرست باشگاه دست به دست هم دادیم تا با کاهش مشکلات، هواداران را از نگرانی خارج کنیم. یکی از دغدغه‌های اصلی هواداران و در خواست آنها از من، پرداخت پول شیخ دیاباته بود. امروز طلب دیاباته به مبلغ ۳۱۵ هزار دلار را پرداخت کردم و امیدوار هستم به ایران برگردد و در تمرینات شرکت کند. باز شدن پنجره نقل و انتقالات از امشب به طور ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد و قصد داریم پول وینفرد شفر، سرور جپاروف و باشگاه پاختاکور ازبکستان را پرداخت کنیم. هواداران استقلال، روی صحبتم با شما است، ما نیاز به حمایت داریم و مواظب خط دهی‌ها باشید. اینجا استقلال است، باشگاه بزرگی که باید خیلی از مشکلاتش حل شود، اما به مرور زمان نه یک روز دو روز، نه با حرف، بلکه عمل

پس از حل مشکل دیاباته مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند مطالبات هرویه میلیچ را پرداخت کنند. میلیچ نیز فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار مدیران استقلال قرار داده که سه روز از آن باقی مانده است. "

کد خبر 449547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.