بهشت سکینه (س) کرج تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج اعلام کرد که با توجه به شدت ابتلا به بیماری کرونا، هرگونه مراسم و ورود زائران به بهشت سکینه (س) کرج ممنوع شده است.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا عسکری گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، ۵۷ درصد تجمع‌ها و مراسم ختم استان البرز در بهشت سکینه (س) برگزار می‌شود که طبق تصمیم ستاد کرونا استان تا گذر از موج سوم کرونا این ممنوعیت ادامه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع موج سوم کرونا، میزان مرگ و میرها ناشی از این بیماری در استان البرز افزایش یافته و روزانه تجمع‌های زیادی برای خاکسپاری اموات در بهشت سکینه (س) برگزار می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: در این روزها، کارکنان بهشت سکینه (س) با حجم بالای کاری مواجه شده و به شدت خسته هستند.

وی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای دفن متوفیان کرونایی، اظهار داشت: اکنون اقدامات لازم بهداشتی برای خاکسپاری اموات در این مکان انجام می‌شود.

عسکری بیان داشت: برپایی تجمع‌ها در این وضعیت کرونایی سبب انتقال سریع بیماری می‌شد که با همکاری دستگاه قضائی و ستاد کرونا استان ممنوعیت تجمع در این مکان به اجرا درآمده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج افزود: در این شرایط کرونایی فقط اعضای درجه یک متوفیان می‌توانند برای خاکسپاری اموات به بهشت سکینه (س) مراجعه کنند.

وی ادامه داد: تا پیش از این بسیاری از خانواده‌ها مراسم سوم، هفتم و چهلم اموات را در بهشت سکینه برگزار می‌کردند که از این پس ممنوع خواهد بود.

عسکری با اشاره به زحمات فراوان کارکنان و کارگران بهشت سکینه (س) کرج در این روزهای کرونایی، گفت: انتظار می‌رود تلاش‌ها و خدمات بی وقفه این قشر زحمتکش مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

وی از مردم استان البرز خواست از هرگونه تجمع در محدوده بهشت سکینه (س) کرج پرهیز کنند.

کد خبر 449545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.