پیروزی زردپوشان در شهرآورد دوستانه اصفهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان توانست در یک بازی دوستانه تیم ذوب آهن اصفهان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز (دوشنبه ۲۱ مهرماه) تیم سپاهان در یک بازی دوستانه در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم ذوب آهن بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

ورزشگاه: نقش جهان اصفهان

ترکیب تیم فوتبال سپاهان اصفهان: علی کیخسروی، گیورگی ولسیانی، رسول نویدکیا، محمد کریمی، مرتضی منصوری، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده، سبحان پسندیده، رضا میرزایی، شایان مصلح و رضا دهقانی

سرمربی: محرم نوید کیا

ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان: شهاب گردان، مسعود نعیمی، مجتبی حق دوست، مصطفی آقاجانی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، محمد قریشی، آرش شهامتی نژاد، مهدی مهدی پور و علیرضا منظمی

سرمربی: رحمان رضایی

اخطار: سبحان پسندیده (دقیقه ۱۸)

گلزنان: گیورگی ولیسیانی

شرح بازی:

نیمه اول: بازی با مالکیت بازیکنان سپاهان آغاز شد و در همان ابتدا بازی را در دست گرفتند و حملات پی در پی را بر روی دروازه ذوب آهن انجام دادند، در دقیقه ۱۵ بازی بر روی یک کار تیمی رضا میرزایی دریک موقعیت خوب قرار گرفت و ضربه‌ای را به سمت دروازه شهاب گردان زد، اما این توپ با فاصله از کنار دروازه گذشت. با گذشت نیمی از وقت نیمه اول تیم ذوب آهن کمی به بازی برگشت و توانست موقعیت‌هایی بر روی دروازه سپاهان ایجاد کند.

اما طولی نکشید که بازهم زرد پوشان مالکیت را در دست گرفتند و از کناره‌ها ارسال‌ها را انجام می‌دادند، در دقیقه ۴۱ بازی محمد کریمی با یک حرکت پا به توپ خود را به دروازبان رساند و شهاب گردان بر روی او خطایی را انجام داد و پنالتی برای سپاهان گرفته شد؛ ولسیانی توانست از روی نقطه پنالتی دروازه ذوب آهن را باز کند و سپاهان را پیش بیاندازد. این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان پایان یافت.

نیمه دوم: ابتدا نیمه دوم ذوب آهنی‌ها در تلاش بودند که نتیجه را جبران کنند، اما با گذشته ۱۰ دقیقه از این نیمه تیم سپاهان بازهم بازی را به مالکیت خود در آورد. سبز پوشان اصفهان دفاع قابل قبولی را انجام دادند و همین باعث شد تا سپاهانی‌ها به سختی به محوطه جریمه ذوب آهن نزدیک شوند. با ورود خلعتبری به زمین حمله‌های سپاهان از سمت راست میدان زیاد شد و در تلاش بودند تا از آن سمت میدان حملاتی را انجام دهند. مهدی پور بر روی یک ارسال توانست گلی را به ثمر برساند؛ اما این گل آفساید اعلام شد تا پایان این بازی سپاهانی‌ها روی بازی مالکیت کامل داشتند و ذوب آهن به دفاع می‌پرداخت. در نهایت این بازی با نتیجه ۱ بر صفر به سود سپاهان پایان یافت.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵: سپاهان با انجام یک کار تیمی توپ را به میرزایی رساند و میرزایی از پشت محوطه جریمه ضربه زیبایی را زد امت این توپ با فاصله از کنار دروازه گردان گذشت.

دقیقه ۲۱: حق دوست از روی یک ضربه ایستگاهی توانست دروازه کی‌خسروی را تهدید کند.

دقیقه ۳۵: سروش رفیعی با گذشتن از دو بازیکن ذوب آهن در یک موقعیت خوب قرار گرفت و شوت زیبایی را به سمت دروازه شلیک کرد اما شهاب گردان اجازه نداد این توپ از خط دروازه تیمش عبور کند.

دقیقه ۴۱: محمد کریمی با یک حرکت با به توپ خود را به دروازه ذوب آهن رساند، اما شهاب گردان با خطا این بازیکن را متوقف کرد و موقعیت پنالتی را در اختیار سپاهانی‌ها گذاشت، ولسیانی نیز توانست از روی نقطه پنالتی دروازه ذوب آهن را باز کند.

دقیقه ۵۲: سروش رفیعی پاس زیبایی را به محسن الغسانی رساند و او را در یک موقعیت تک به تک قرار داد، اما او نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه آرامی را زد، همین باعث شد شهاب گردان توپ را به راحتی در اختیار بگیرد.

دقیقه ۶۴: ذوب آهن از سمت راست ارسال خوبی را بر روی دروازه سپاهان انجام داد که مهدی پور با یک ضربه سر توپ را به سمت دروازه کی‌خسروی زد، اما این توپ با فاصله زیاد از کنار دروازه عبور کرد.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 449543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.