کشف ۳ قبضه سلاح شکاری در "تیران وکرون"/دستگیری ۲۷ متهم تحت تعقیب قضائی

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۶ خرده فروش افیونی و معتاد و کشف سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف بهرام پور، اظهار کرد: مجموعه انتظامی شهرستان "تیران و کرون" طرح ارتقای امنیت اجتماعی را با هدف پاکسازی جامعه از اراذل و اوباش، خرده فروشان افیونی و معتادان تابلو و برخورد با مجرمان فضای مجازی، اجرایی شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح یک هفته‌ای، ۲۰ گرم انواع مواد مخدر کشف، هفت سارق دستگیر، سه قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و ۱۶ خرده فروش و معتاد تابلو نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین چهار نفر از اراذل و اوباش فعال در فضای مجازی و ۲۷ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون افزود: ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و چهار خودروی سواری که مخلان نظم و امنیت شهروندان از آنها برای انجام اعمال مجرمانه خود استفاده می‌کردند نیز توقیف شدند.

سرهنگ بهرام پور تاکید کرد: این گونه طرح‌های نیروی انتظامی تداوم دارد و پلیس هرگز اجازه نخواهد داده عده‌ای اراذل و اوباش در فضای واقعی و مجازی باعث سلب آسایش شهروندان شوند و با این افراد برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

کد خبر 449525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.