چهار پنج میلیارد چیزی نیست!

پانصد و هفتاد و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ذوب آهن گفت تمدید کن ولی با پیشنهاد تراکتور به چیز دیگری فکر نکردم" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های وفا هخامنش دارد. هخامنش گفته: ذوب آهن باشگاهی قدیمی و محترم در فوتبال ایران است که همیشه تیم باشخصیت و بدون حاشیه‌ای بوده و همه تیم‌های دیگر به آن احترام می‌گذارند. اینکه اوضاع ذوب آهن مناسب به نظر نمی‌رسد، اتفاق خوبی نیست و بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده‌اند ولی شاید مسئولان باشگاه می‌خواهند بومی گرایی کنند. او افزوده: مسئولان ذوب آهن پیشنهاد تمدید دادند ولی وقتی از سوی تراکتور پیشنهاد رسید، دیگر به چیزی فکر نکرده و رفتم تا با این تیم قرارداد ببندم. هخامنش همچنین این وضعیت تورم قراردادهای چهار پنج میلیاردی بازیکنان رقم زیادی نیست!

"ساسان در اختیار باشگاه قرار گرفت" تیتر دیگری از این رسانه است که به وضعیت این روزهای انصاری در تراکتور پرداخته است. با توجه به اینکه ساسان انصاری برای جدایی از تراکتور به دلیل مشکلات خانوادگی تصمیم نهایی خود را گرفته است، علیرضا منصوریان این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده تا مسئولان تراکتور برای نحوه جدایی و صدور رضایت‌نامه او تصمیم‌گیری کنند.

"انتخاب‌های پسندیده" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به اضافه بازیکنان آکادمی سپاهان به تیم بزرگسالان سپاهان دارد. پس از انتشار خبر پیوستن صادقی مهاجم فصل گذشته تیم امید سپاهان به بزرگسالان باشگاه، حالا نوبت به سبحان پسندیده رسیده است. این تحرکات سپاهان در بازار نقل و انتقالات نشان می‌دهد که محرم نویدکیا به شدت به دنبال استفاده از ظرفیت‌های بومی استان اصفهان و شکوفا کردن آن‌ها در چارچوب ساختاری نسبتاً حرفه‌ای است و این همان موضوعی است که شماره ۴ محبوب طلایی پوشان اصفهانی به آن معتقد بوده است.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 449518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.