۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
آسفالت جاده سلامت سمیرم

شهردار سمیرم گفت: کار زیرسازی و احداث جاده سلامت در مسیر آبشار معروف این شهر پس از دو سال وقفه آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، کوروش صابری اظهار کرد: طرح بلوار سلامتی یا همان جاده سلامت شهر سمیرم از تابستان سال ۹۷ آغاز شد، اما در همان مراحل اولیه کار نیمه کاره رها شد.

به گفته وی در سال‌های ۹۸ و ۹۷ حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث این جاده هزینه شد و اعتراض ساکنان و مردم را در پی داشت.

شهردار سمیرم طول اجرای این طرح را حدود دو کیلومتر اعلا و اضافه کرد: همان سال عملیات راهسازی و تسطیح این جاده از میدان مسکن مهر تا ورودی آبشار سمیرم با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد اما با اتمام اعتبار ادامه کار متوقف شد.

صابری خاطرنشان کرد: مجری طرح همان زمان شهرداری بود و اعتبار ۲۲ میلیارد ریالی اجرای مرحله اول این جاده را اداره راه و شهرسازی به شهرداری داده بود.

وی ادامه داد: امروز با گذشت بیش از دو سال از توقف اجرای طرح، شهرداری کار زیرسازی و جدول‌گذاری بخش اصلی را آغاز کرده و تلاش داریم قبل از سردتر شدن هوا آسفالت محل را تأمین کنیم.

شهردار سمیرم خاطرنشان کرد: ادامه کار بلافاصله با کامل شدن حفاری شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری در این مسیر آغاز شده اما اجرای کامل همه آیتم‌های جاده سلامت بویژه در بخش گردشگری نیاز به اعتبار زیادی دارد که از توان شهرداری خارج است.

منبع: ایرنا

کد خبر 449517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.