رسیدگی به تخلفات کرونایی ۴۶ راننده تاکسی قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از رسیدگی به تخلفات ۴۶ تاکسیران متخلف در زمینه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به شیوع موج سوم کرونا و قرار گرفتن قزوین در وضعیت قرمز، نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان تاکسیرانی افزایش یافته و با تاکسیرانانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر همین اساس، نیروهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی به طور روزانه خطوط و ایستگاه‌های تاکسی را به دقت مورد بازدید قرار داده و تاکسیرانانی را که از ماسک استفاده نمی‌کنند به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: در بازرسی‌های اخیر، وضعیت استفاده از ماسک در بین تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی مطلوب گزارش شده است اما تعداد ۴۶ نفر از تاکسیرانانی که از ماسک استفاده نکرده بودند به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی شدند و در جلسه کمیته انضباطی که روز گذشته در سازمان تاکسیرانی برگزار شد، مطابق دستورالعمل‌ها برخورد قانونی با متخلفین صورت گرفت.

عرشیان یادآور شد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در هیئت دولت، رانندگان تاکسی اگر پروتکل‌های بهداشتی را مراعات نکند ۱۰۰ هزار تومان و بابت مسافرانی که مراعات نمی‌کنند، به ازای هر مسافر ۲۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

کد خبر 449514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.