شانس صعود داریم/ همه تیم‌ها به هم گیر می‌کنند

دروازه بان تیم هندبال سپاهان گفت: بعد از هشت ماه بازی‌ها شروع شد که قرعه بدی به ما خورد و در گروهی قرار گرفتیم که بازی برای همه تیم‌ها مشکل خواهد بود. مسابقه اول با طبس بود که این تیم جوان، نو و همدل است و می‌خواهد خودش را نشان دهد. اشتباهات فردی داشتیم که بعد از هشت ماه طبیعی بود.

محمد سیاوشی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با برگزاری مسابقات هندبال، اظهار کرد: مسابقات با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، بعد از هر بازی سالن و رختکن ضد عفونی می‌شود و اجازه نمی‌دهند کسی اضافه وارد سالن شود. لیگ باید شروع می‌شد زیرا حقوق بازیکنان از آن است. بازی‌ها به شکلی برگزار می‌شود که اگر بازیکن تیمی آسیب ببیند نمی‌تواند به مدت دو روز خودش را به مسابقه بعدی برساند که این موضوع فشار را روی تیم‌ها بیشتر می‌کند.

وی ادامه داد: اگر بازی‌ها هفته‌ای یا چهار روز یک بار بود بازیکن می‌توانست ریکاوری کند، در هر صورت با توجه به شرایط کرونا همین که برگزار شده جای تشکر دارد.

دروازه بان تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه تقریباً هر پنج تیم در یک هتل هستیم، خاطر نشان کرد: بازیکنان یکدیگر را می‌شناسند و با هم بازی کردند که وقتی هم را می‌بینند برای احوالپرسی به یکدیگر نزدیک می‌شوند و این خطرناک است، اما به خاطر اینکه از همه تست گرفتند و کسی مشکلی نداشته است، فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیایید. باشگاه‌ها اگر توان مالی خوبی دارند باید در پایان مسابقات از ورزشکاران تست بگیرند و صبر کنند جواب آن بیاید بعد آنها پیش خانواده‌هایشان بروند.

سیاوشی در خصوص بازی با زغال سنگ طبس، تصریح کرد: بعد از هشت ماه بازی‌ها شروع شد که قرعه بدی به ما خورد و در گروهی قرار گرفتیم که بازی برای همه تیم‌ها مشکل خواهد بود. مسابقه اول با طبس بود که این تیم جوان، نو و همدل است و می‌خواهد خودش را نشان دهد. اشتباهات فردی داشتیم که بعد از هشت ماه طبیعی بود.

وی اضافه کرد: امروز مقابل مس کرمان بازی داریم. قرعه‌های خوبی به ما نخورده و بازی‌های نفسگیری داریم که برای قهرمانی باید همه را پشت سر بگذاریم.

دروازه بان تیم هندبال سپاهان با اشاره به اینکه در گروه ما هر تیمی دو بازی را هم واگذار کند شانس صعود دارد، گفت: همه تیم‌ها به هم گیر می‌کنند در این گروه تیمی که ما را می‌برد امکان دارد مقابل تیمی دیگر بازی را واگذار کند. با یک باخت نمی‌شود گفت همه چیز تمام شده و شانس صعود داریم.

سیاوشی در رابطه با حضور در سپاهان، اظهار کرد: انگیزه و پرستیژ هندبال ایران سپاهان است، زمانی که در مسابقات نوجوانان و جوانان شرکت می‌کرد این تیم همیشه جزو مدعی‌ها بوده که امسال این موضوع را دارم به چشم می‌بینم.

وی با بیان اینکه به خاطر اینکه مسابقات در شهر خودمان نیست از کیفیت آن کم شده است، تصریح کرد: شهرهایی مثل کازرون و اصفهان تماشاگر زیاد دارند و بازی نکردن این تیم‌ها در شهرهای خود مشکل ساز است و کیفیت بازی را کم می‌کند.

دروازه بان تیم هندبال سپاهان در خصوص پیشرفت هندبال، تاکید کرد: اگر می‌خواهیم هندبال پیشرفت کند، مبلغ قراردادها بالا برود و تیم ملی خوبی داشته باشیم تنها راه حضور تیمی از تهران در لیگ برتر هندبال است. تمامی رشته‌های ورزشی از پایتخت شکل می‌گیرند و آن ورزش را بزرگ می‌کنند، اما تهران ۱۲ سال است تیم خوب که مدعی قهرمانی باشد ندارد و همین موضوع به هندبال ایران آسیب می‌زند. هندبال به سمت شهرهای کوچک کشیده شده که هندبال خوبی دارند، اما این ورزش باید دیده شود و تنها شهر برای دیده شدن تهران است که تا درست نشود پیشرفت نخواهیم کرد.

کد خبر 449494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.