یک وعده به وعده‌های دیگر اضافه شد/ کار خاصی نمی‌توانم انجام دهم

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید: قرار بود دیروز با بازیکنان تسویه حساب کنند اما متاسفانه یک وعده به وعده های دیگر اضافه شد و دیروز هیچ اتفاقی نیفتاد.

به گزارش ایمنا، یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین پرسپولیس درباره شرکت نکردن برخی از بازیکنان در این تمرین اظهار کرد: این وضعیت تیم است. تیم ما با ۱۴ امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر شد و توانست به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان خودش را معرفی کند و قهرمان غرب آسیا شدیم. امروز (دوشنبه) هم بعد از این موفقیت اولین تمرین ما برای فصل جدید است اما متأسفانه نصف بچه‌ها نیامده اند و نصف دیگر هم در تیم ملی هستند. فقط با یک تعداد کم تمرین را شروع می‌کنیم.

او ادامه داد: برای چندمین بار است که این اتفاق می‌افتد. قرار بود دیروز با بازیکنان تسویه حساب کنند اما متأسفانه یک وعده به وعده‌های دیگر اضافه شد و دیروز هیچ اتفاقی نیفتاد. به همین دلیل بچه‌ها هم تمرین نیامدند. من نباید جواب بدهم و تیم مدیرعامل و هیأت مدیره و متولی دارد. بعد از فینالیست شدن و شروع لیگ بیستم یک نفر زحمت نداد که یک خیر مقدم بگوید و یک استقبالی داشته باشند. انگار این تیم یتیم است و صاحب ندارد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مطالبات شما پرداخت شده است یا خیر گفت: من و کادر مربیگری هم مثل بقیه بچه‌ها یک مشکلاتی داریم. من نمی دانم بازیکنان ما چه کاری باید برای فوتبال و هواداران می‌کردند و چگونه باید بازی می‌کردند. آن‌ها سرشان را جلوی پای حریف می‌گذاشتند و با تمام مشکلاتی که وجود داشت غیرت می‌گذاشتند. از لحاظ علمی، فیزیکی و هر جوری حساب می‌کردید تیم پرسپولیس نباید فینالیست می‌شد اما به خاطر غیرت و همت و شرفی که گذاشتند این اتفاق خوب افتاد اما جواب زحماتشان این است.

او درباره مطالبات برانکو عنوان کرد: طلب‌هایش از دو سال پیش مشخص است و هر موقع هم بحث مطالبات می‌شود، می‌گویند پول برانکو را باید بدهیم. پول برانکو هم دست آویزی شده برای باشگاه که پول بازیکنان را ندهد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مطالبات برخی از بازیکنان تیم گفت: من نباید در این خصوص صحبت کنم و باید باید پاسخگو باشد. محمد انصاری حداقل تا آخر امسال به ما نمی‌رسد و بازیکن مصدوم ماست و شرایط استفاده از او اصلاً وجود ندارد. با محمد نادری چند بار صحبت داشتیم و قرار شد به باشگاه برود اما باشگاه زیاد پیگیر او نیست. نمی دانم چرا اما بقیه بازیکنان هم مشکلات خاص خودشان را دارند و این ها را باشگاه باید پاسخ دهد.

او اضافه کرد: اگر همه چیز گل و بلبل است. در حال حاضر با ۸ نفر تمرین می‌کنیم. من به عنوان یک مربی می گویم شجاع را می‌خواهم و بقیه مشکلاتی که وجود دارد باید بین بازیکنان و باشگاه حل شود. شجاع خلیل زاده هم ثابت کرده این تیم را چقدر دوست دارد و چقدر علاقه مند است. چندین بار هم به باشگاه رفته اما متأسفانه کارهایش انجام نشده است. امیدواریم که اتفاق خوبی بیفتد. من فعلاً می آیم تمرین و کار خاصی نمی‌توانم انجام دهم.

منبع: ایسنا

کد خبر 449467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.