نصب روزشمار افتتاح ایستگاه‌های مترو

مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران گفت: شرکت مترو در راستای شفاف‌سازی فعالیت‌های اجرایی خود و به منظور اطلاع‌رسانی هر چه بهتر روند افتتاح ایستگاه‌های در حال تکمیل شبکه حمل و نقل ریلی زیرزمینی پایتخت، اقدام به نصب روزشمار در محل هر ایستگاه کرده است.

به گزارش ایمنا، حمید هیدارن در مورد نصب بنرهای روزشمار افتتاح ایستگاه‌های مترو گفت: طبق وعده معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیرعامل شرکت مترو قرار است با تأمین منابع مورد لزوم تا پایان سال جاری ۱۲ ایستگاه جدید در شبکه مترو به بهره برداری برسد که این مهم از آبان ماه و با افتتاح ایستگاه برج میلاد آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کار ساخت اغلب این ایستگاه‌ها از سنوات گذشته آغاز شده و به دلایلی تا به امروز ادامه یافته است، برای اطلاع رسانی عمومی و مخصوصاً جهت آگاهی اهالی محدوده‌های پیرامونی ایستگاه‌ها که چندین سال مشکلات عملیات عمرانی احداث ایستگاه‌ها را تحمل کرده‌اند، اخیراً بنرهایی در محل هر ایستگاه نصب شده که حاوی اطلاعات کلی از قبیل سال آغاز عملیات اجرایی، درصد پیشرفت فیزیکی، تاریخ افتتاح و … است.

مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران گفت: این عناصر اطلاع رسانی نه تنها باعث جلب توجه شهروندان و استقبال آنها شده است بلکه به نوعی نقش روزشمار افتتاح هر ایستگاه را ایفا می‌کند.

وی افزود: در واقع مدیریت شهری تهران با در پیش گرفتن این شیوه اطلاع رسانی، عمل به وعده‌های داده شده را در مظان عمومی قرار داده و خود را بیش از پیش مکلف به انجام پروژه‌ها طبق برنامه زمان بندی کرده است.

کد خبر 449452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.