جریمه ۱.۷ میلیاردی قاچاقچی لوازم خانگی در البرز

جریمه ۱.۷ میلیاردی قاچاقچی لوازم خانگی در البرز، جریمه قاچاقچی دماسنج در خوزستان، پلمب یک واحد تولیدی بدون مجوز در اردبیل، محکومیت ۷۰۰ میلیونی قاچاقچی لوازم خانگی در کهگیلویه و بویراحمد از اخبار امروز سازمان تعزیرات حکومتی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، حجت‌الله هراتی سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی البرز، اظهار کرد: با گزارش اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در مورد دپوی کالای قاچاق، تعداد ۱۰۴ دستگاه سرخ کن از منزل مسکونی در کرج به ظن قاچاق کشف و توقیف شد.

وی افزود: پرونده این گزارش به شعبه هفتم بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز این اداره کل ارجاع و پس از رسیدگی و احراز تخلف، حکم به ضبط کالای قاچاق مکشوفه صادر و متهم به پرداخت یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

قاچاقچی دماسنج در خوزستان ۲ میلیارد جریمه شد

نعمت‌الله بیرانوندی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان، اظهار کرد: پس از تهیه گزارشی از سوی نیروی انتظامی در مورد کشف محموله انواع دماسنج قاچاق، این گزارش به اداره تعزیرات حکومتی اهواز ارسال و به شعبه هفتم ارجاع شد.

وی افزود: رئیس شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز پس از استعلامات لازم و اخذ دفاعیات متهم، تلف را محرز اعلام و متهم را به ضبط کالا به نفع دولت و ممانعت از فعالیت شرکت به مدت یک سال و همچنین پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیرانوندی خاطر نشان کرد: این رأی پس از اعتراض متهم، توسط شعبه تجدید و نظر قاچاق کالا و ارز استان مورد بررسی مجدد قرار گرفته و رأی شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز تأئید و قطعی شد.

پلمب یک واحد تولیدی بدون مجوز در اردبیل

علی رحیمی آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: بر اساس گزارش یک منبع آگاه در مورد وجود تخلف بهداشتی در یک واحد تولیدی، تیم گشت مشترک متشکل از رئیس شعبه سیار و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونت غذا و دارو در قالب گشت مشترک به محل مورد نظر اعزام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: در بازرسی‌های اولیه از این واحد تولیدی مشخص شد که این واحد بدون داشتن پروانه بهره برداری و مجوزهای بهداشتی و بدون حضور مسئول فنی اقدام به تولید یخمک کرده که با دستور رئیس شعبه، محل مورد نظر پلمپ و پس از رسیدگی، حکم به تعطیلی واحد غیرمجاز و ضبط کالا صادر شد.

محکومیت ۷۰۰ میلیونی قاچاقچی لوازم خانگی در کهگیلویه و بویراحمد

براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از تهیه گزارش پاسگاه انتظامی میمند شهرستان دنا در مورد توقیف یک دستگاه خودرو و کشف لوازم خانگی قاچاق، این گزارش به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی تصریح کرد: شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی یاسوج پس از استعلامات لازم و اخذ دفاعیات متهم، وی را به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت ۷۷۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کد خبر 449442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.