در تیم ملی جوان‌گرایی شده است/ پله پله پیش می‌رویم تا به هدفمان برسیم

ملی پوش تیم فوتسال ایران گفت: فکر می‌کنم هرچه تعداد بازی‌ها بیشتر شود به نفع ما باشد چون به هماهنگی لازم خواهیم رسید و می‌توانیم با تمام توان وارد جام ملت‌ها شویم.

محمدرضا سنگ سفیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص دیدارهای دوستانه تیم ملی ایران با ازبکستان، اظهار کرد: پس از وقفه‌ای طولانی به دلیل بیماری کرونا با تمهیدات فدراسیون فوتبال دو بازی دوستانه با ازبکستان مهیا کردند. بازی نخست دو تیم از شرایط لازم دور بودند اما بازی دوم، بازی تاکتیکی بود هر دوتیم به هماهنگی رسیده بودند و با شناسایی نقاط قوت و ضعف یکدیگر، بازی خوب و نزدیکی بود.

وی در ارتباط با رسیدن تیم ملی به آمادگی لازم برای جام ملت‌ها، افزود: این شرایط فقط برای ایران نبوده است و تیم‌های دیگر نیز درگیر این مشکل بوده‌اند و فکر می‌کنم هرچه تعداد بازی‌ها بیشتر شود به نفع ما باشد، چون به هماهنگی لازم خواهیم رسید و با تمام توان وارد جام ملت‌ها می‌شویم.

بازیکن تیم گیتی پسند در پاسخ به این سوال که آیا در ترکیب تیم ملی جوان‌گرایی شده است یا خیر؟ ادامه داد: فکر می‌کنم جوان‌گرایی در ترکیب تیم ملی شده و اینکه بخواهیم یک دفعه ۱۴ بازیکن قبلی را کنار بگذاریم و جوان بیاوریم حرفه‌ای نیست. جوانان باید کم کم به تیم ملی اضافه شوند و در بازی‌های دوستانه اعتماد به نفس لازم را به دست بیاورند که برای آینده تیم ملی مفید واقع شوند.

سنگ سفیدی با اشاره به حضور محمد هاشم زاده در کادر فنی تیم گیتی پسند، خاطرنشان کرد: آقای هاشم زاده چندین سال بازیکن و مربی تیم ملی بوده است و کوله باری از تجربه دارد و می‌تواند با دانشی که دارد به تیم گیتی پسند کمک کند.

وی در رابطه با شرایط تیم گیتی پسند، افزود: یک ماهی است که از تمرینات گذشته است و پس از گذراندن ۲۰ روز پرفشار، در حال حاضر با روزی یک جلسه تمرین و بازی دوستانه به هماهنگی‌های لازم می‌رسیم. همه چیز از سمت باشگاه و بازیکنان خوب بوده است و امیدوارم پله پله پیش برویم تا به هدفی که داریم برسیم.

کد خبر 449439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.