دمای هوا در اصفهان افزایش می‌یابد

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی از افزایش دمای هوا در سطح استان اصفهان از امروز خبر داد و گفت: احتمال افزایش غلظت آلاینده‌ها در اصفهان به دلیل فعال بودن لایه‌های میانی جو وجود ندارد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی پایدار در سطح استان اصفهان تا سه روز آینده است، از این رو آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به پایداری جو، احتمال افزایش غلظت آلاینده‌ها وجود دارد و در مناطق مرکزی غبار صبحگاهی پدیده غالب است اما به دلیل فعال بودن لایه‌های میانی جو وضعیت کیفی هوا در وضعیت ناسالم قرار نمی‌گیرد.

هنرمند با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها دمای هوا در یک هفته اخیر بین پنج تا هشت درجه سانتی‌گراد در سطح استان کاهش یافته است، گفت: دما از امروز با اختلاف یک تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: کاشان و چوپانان با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت و میمه با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 449436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.