تصمیم گیرندگان پرونده پرسپولیس و النصر در کمیته استیناف AFC چه کسانی هستند؟

یک رسانه سعودی از هویت تصمیم گیرندگان پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا پرده برداشت.

به گزارش ایمنا، نشریه «الشرق الاوسط» عربستان در جدیدترین خبر در زمینه شکایت مجدد النصر علیه پرسپولیس خبر داد که کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در این هفته منتظر رسیدن مدارک باشگاه النصر برای رسیدگی در موضوع پرونده شکایت از پرسپولیس ایران مبنی بر استفاده غیرقانونی برخی از بازیکنانش است.

این رسانه سعودی بنا به منابع آگاه هویت مسئولان کمیته استیناف که به این پرونده رسیدگی می‌کنند را فاش کرد و نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در این پرونده جهانگیر بیگلری، رئیس ایرانی کمیته استیناف را به دلیل اینکه در این پرونده با پرسپولیس از یک کشور است، کنار گذاشت. همچنین نایب رئیس کمیته استیناف یعنی سلمان الانصاری هم در این پرونده تصمیم گیرنده نخواهد بود چون از کشور قطر است.

بدین ترتیب طبق اطلاعات رسیده لیم دونگ از کشور کره جنوبی ریاست کمیته استیناف برای رسیدگی به این پرونده را برعهده خواهد داشت. همچنین این مسئول برای رسیدگی به این پرونده حداقل ۳ عضو دیگر کمیته استیناف را در کنار خواهد داشت تا درباره این شکایت تصمیم گیری کند. با کنار رفتن عضو ایرانی و قطری انتظار می‌رود ساران نادار (مالزیایی)، سید نیاز حسین (پاکستانی) و نگوین ثای مای (ویتنامی) در کنار رئیس کره ای درباره این پرونده تصمیم گیری کنند.

کد خبر 449425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.