به گزارش ایمنا، سعید رحمانی، اظهار کرد: بیشترین پیامها مربوط به امور عمرانی، همچون ترمیم ترانشه آسفالت ناشی از حفاری انشعاب آب و فاضلاب، برق و تلفن و لکه گیری و مرمت آسفالت و در بخش خدمات شهری، جمع آوری سگهای بلا صاحب و ولگرد و برطرف کردن خطر سقوط درختان و شاخههای خشکیده آن بوده است.
وی تصریح کرد: سازمان پسماند، اجراییات، معاونت حمل و نقل، معاونت شهرسازی و معماری، سازمان باغستانهای سنتی و سازمان فرهنگی ورزشی به ترتیب بیشترین پیامها را در خصوص مشکلات شهری داشته اند؛ البته کمترین پیام را سازمان تاکسیرانی داشته است.
مدیر سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری قزوین خاطرنشان کرد: هرچند سامانه ۱۳۷ به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان است و تلاش میکند به تمام تماسهای شهروندان پاسخ دهد؛ اما شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که این سامانه نهاد اجرایی و فوریتی نیست و تنها پل ارتباطی بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری است.
نظر شما