مرد جهرمی همسرش را سلاخی کرد!

دزدی عجیب یک خودرو در کرج، خودکشی پسر ۱۱ ساله در بوشهر، زنده شدن دختر لردگانی بعد از مرگ، قتل زن جهرمی به دست همسرش، زنده زنده سوختن دو کودک در آتش سوزی کارخانه ایزوگام اشتهارد، تصادف مرگبار تریلی با پراید در یزد را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سه مرد مسلح که از طریق سایت خرید و فروش اینترنتی و به بهانه خرید خودرو فروشندگان را به محل خلوتی کشانده و خودروهایشان را سرقت می‌کردند، توسط کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی البرز دستگیر شدند.

رسیدگی به این پرونده به دنبال شکایت صاحب خودروی پژو شروع شد، وی با مراجعه به اداره پلیس آگاهی گفت: مدتی قبل آگهی فروش خودروی خود را در سایت اینترنتی منتشر کرده بودم تا اینکه فردی با من تماس گرفت و قرار شد برای دیدن خودرو با هم ملاقات داشته باشیم. زمانی که به محل قرار رفتم، وی از من خواست که پشت فرمان خودرو بنشیند و یک دور بزند من هم قبول کردم، اما وی من را به خیابانی خلوت کشاند، بعد ناگهان دو فرد ناشناس درهای عقب را باز کردند و با نشان دادن اسلحه تهدیدم کردند که اگر سر و صدا کنم من را می‌کشند.

آن‌ها با کتک و تهدید به شلیک گلوله مرا در بیابان رها کرده و خودرو را دزدیدند، کارآگاهان به دنبال اظهارات نخستین شاکی پرونده توانستند با استفاده از بانک اطلاعات پلیس یکی از سارقان مسلح را که دارای سوابق متعدد بود شناسایی کنند، سه ماه بعد سارق با دو همدست دیگرش در حالی که قصد سرقت از یک خانه را داشتند دستگیر شدند.

بهمن آبیاری، رئیس شعبه دوم بازپرسی کرج درباره این پرونده گفت: رئیس این باند سه نفره که خودش صافکار خودرو بود پس از دزدیدن خودرو، تمام وسایل آن را روی خودروهای اوراقی دیگر می‌گذاشت و با این روش خودروی جدید را می‌فروخت.

وی خاطرنشان کرد: پس از دستگیری این سه متهم با صدور کیفرخواست به اتهام سرقت مسلحانه، آدم‌ربایی و آزار و اذیت شاکی روانه زندان شدند تا در دادگاه کیفری استان البرز محاکمهشوند.

خودکشی پسر ۱۱ ساله در بوشهر

دانش آموز ۱۱ ساله بوشهری به دلیل نداشتن تلفن همراه خود را حلق آویز کرد.

گفته می‌شود این دانش‌آموز ۱۱ ساله ساکن شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر بود و در خانواده‌ای بی‌بضاعت زندگی می‌کرد که به دلیل نداشتن گوشی همراه و نداشتن امکان حضور در کلاس‌های آنلاین، خود را با طناب حلق آویز کرده است. این حادثه هنوز تأیید نشده است.

دختر ۱۳ ساله لردگانی بعد از مرگ زنده شد

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی تماس تلفنی همراهان بیمار دختر ۱۳ ساله با مرکز ارتباطات اورژانس مبنی بر کاهش سطح هوشیاری بیمار، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به همراه کارشناسان فوریت‌های پزشکی به محل اعزام شد.

محمد حیدری افزود: با توجه به اینکه بیمار دچار ایست قلبی و تنفسی شده بود کارشناسان فوریت‌های پزشکی اقدام به لوله گذاری تنفسی و احیای بیمار می‌کنند.

وی اضافه کرد: با تلاش‌های شده دختر ۱۳ ساله لردگانی جان دوباره‌ای می‌گیرد و به زندگی باز می‌گردد، با بازگشت علائم حیاتی ضمن حفظ اقدامات حمایتی بیمار به بیمارستان شهدای لردگان تحویل داده شد.

قتل زن جهرمی به دست همسرش

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری مردی ۶۰ ساله خبر داد که در یکی از خیابان‌های شهرستان جهرم، با سلاح سرد همسرش را کشته بود.

کاووس محمدی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان جهرم برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی و شواهد اولیه مطلع شدند که مردی ۶۰ ساله به دلیل اختلاف با همسر ۵۴ ساله خود، او را با یک قبضه سلاح سرد به قتل رسانده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه کارآگاهان سریعاً در همان لحظات اولیه قاتل را در منزل خود دستگیر کردند، به شهروندان توصیه کرد هنگام عصبانیت خشم خود را کنترل کنند و هرگونه مشکلات شخصی و خانوادگی را با مراجعه به مراکز مشاوره معتبر درمان کنند.

زنده سوختن دو کودک در آتش‌سوزی کارخانه ایزوگام اشتهارد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز از حریق در کارخانه ایزوگام سازی اشتهارد خبر داد و گفت: این حادثه دو مصدوم داشت که دو پسر ۱۸ و ۱۳ ساله بودند و توسط آمبولانس به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شدند.

مهرداد بابایی گفت: در پی اعلام حریق در یک کارخانه ایزوگام‌سازی در اشتهارد به اورژانس البرز، بلافاصله با احتمال گستردگی حادثه دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس البرز برای امدادرسانی به مصدومین احتمالی به محل اعزام شد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: وسعت حریق خیلی گسترده نبوده و تنها دو مصدوم داشت، که مصدومین دو نفر آقا ۱۸ و ۱۳ ساله بودند و توسط آمبولانس به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شدند.

تصادف مرگبار تریلی با پراید در یزد

رئیس سازمان اورژانس استان یزد از وقوع تصادف در محور بافق به زرند خبر داد و گفت: این تصادف هشت کشته بر جا گذاشت.

احمد دهقان با اشاره به وقوع تصادف بین پراید و تریلی در کیلومتر پنج محور بافق به زرند، افزود: هفت نفر از سرنشینان پراید در دم و در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز در هنگام انتقال به بیمارستان فوت شد.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه یک مصدوم نیز داشت که با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد ادامه داد: خودرو پراید ۱۱۱ پلاک زاهدان بوده و راننده ایرانی این خودرو، هفت عضو یک خانواده اتباع افغانی دارای مجوز تردد را سوار کرده بود، علت حادثه توسط پلیس در دست بررسی است.

کد خبر 449395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.