اجرای پروژه مشارکتی با همکاری بخش خصوصی در منطقه ۳

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: پارکینگ سنبلستان با ظرفیت ۳۵۰ خودرو و مجتمع تجاری اداری محسن در خیابان هشت‌بهشت دو پروژه مشارکتی بخش خصوصی در منطقه سه است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه پارکینگ سنبلستان، اظهار کرد: زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع در خیابان عبدالرزاق جنب خیابان سنبلستان سال‌ها به عنوان پارکینگ همسطح و به صورت خاکی استفاده می‌شد که منطقه سه با توجه به کمبود پارکینگ در این نقطه از شهر با ارائه تسهیلات به بخش خصوصی اقدام به احداث پارکینگ در پنج طبقه با ظرفیت پارک حدود ۳۵۰ خودرو کرده است.

وی با بیان اینکه زمین موقوفه مسجد شیخ علیخان در خیابان هشت بهشت غربی با مشارکت بخش خصوصی برای احداث مجتمع تجاری اداری در نظر گرفته شده است، افزود: این پروژه دارای ۶۰ واحد اداری و هشت واحد تجاری است که ارزش سهم شهرداری بالغ بر ۲۰۸ میلیارد ریال است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به آزادسازی‌های انجام شده در این منطقه، گفت: یکی از معضلاتی که در بافت فرسوده وجود دارد دسترسی نداشتن راحت و آسان شهروندان است که منطقه سه برای رفع آن حدود سه هزار و ۶۶۳ مترمربع این گلوگاه‌ها را با هزینه بیش از ۱۲۴ میلیارد ریال در سال‌جاری آزادسازی کرده است.

وی ادامه داد: جمع آزادسازی‌های سطح این منطقه در سال‌جاری به مساحت ۴۶۶۰.۴۸ مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۶۶ میلیارد ریال بوده است.

کارگر با اشاره به روند آزادسازی فضای پروژه میدان امام علی (ع) گفت: آزادسازی فضای این پروژه در سال‌جاری به مساحت ۳۰۳۶.۱۵ مترمربع و هزینه آن ۱۸۰ میلیارد ریال است.

کد خبر 449392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.