ساماندهی ۱۵ نقطه آبگرفتگی در شهر پردیس

شهردار پردیس گفت: ساماندهی ۱۵ نقطه اصلی آبگرفتگی در شهر پردیس با اصلاح معابر و ترمیم جداول سطح شهر برای رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی در دست اقدام و اجرا است.

به گزارش ایمنا، مرتضی همتی اظهار کرد: مصالح ساختمانی برخی از سازه‌ها به حریم معبر عمومی وارد شدند و آبراهه‌ها را مسدود کردند و در این راستا به مجریان ساخت و سازها به دلیل بی توجهی به حقوق شهروندی برای جمع آوری سازه‌ها تذکر کتبی و شفاهی داده شد.

وی ادامه داد: پرسنل واحد کنترل و نظارت موظف به اشراف بیشتر به ساخت و سازهای مزاحم و رفع آنها در کوتاه‌ترین زمان برای تأمین آسایش و رفاه شهروندان هستند.

شهردار پردیس گفت: اصلاح هندسی معابر، ترمیم جداول و لایروبی انهار با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش توسط واحدهای عمران و خدمات شهری شهرداری پردیس در حال پیگیری و انجام است.

همتی با اشاره به طرح‌های عمرانی در دست احداث و اجرای مناطق صنعتی خرمدشت و سیاه سنگ، اظهار داشت: زمین پیشنهادی احداث آرامستان در شهر پردیس، ساماندهی ابتدای جاده باغکمش در منطقه اصطلک، ساختمان خدمات شهری فاز هفت، پارکینگ خودروهای سنگین، زیرسازی و آسفالت معابر فرعی و زمین ورزشی سیاهسنگ برخی از پروژه‌های در حال احداث در مناطق یاد شده است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد سبزبانان شهر پردیس، افزود: سبزبانان را باید یکی از ارکان اصلی تحقق رضایتمندی شهروندان، ارتقای نمای بصری و زیبایی هرچه بیشتر شهر برای احیای اقتدار و بازگشت اعتماد عمومی به شهرداری پردیس دانست.

شهردار پردیس اظهار کرد: سبزبانان به دلیل جلوه بیشتر تلاش‌هایشان در نگاه مردم، بازوان توانمند مدیریت شهری در راستای تحقق این هدف هستند.

همتی افزود: تنها راه تبدیل چالش‌های پیش رو به فرصت‌های طلایی، سعی مضاعف، کوشش خالصانه و تلاش شبانه روزی است.

کد خبر 449388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.