بدهی هزار میلیارد تومانی شهرداری ساری به پیمانکاران

شهردار ساری از بدهی هزار میلیارد تومانی شهرداری این شهر به شهروندان و پیمانکاران خبر داد.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی با اشاره به بدهی هزار میلیاردی شهرداری ساری به شهروندان و پیمانکاران، اظهار کرد: بیش از یک هزار میلیارد تومان بدهی از سال ۹۲ بر دوش شهرداری بود، اما در فاصله سال‌های ۹۸ تا ۹۹ پرداخت نشده و باقی مانده است.

وی افزود: خدمت رسانی به شهروندان همچنان اولویت نخست شهرداری است و مصمم‌تر از هر روز پیگیر خدمت رسانی به مردم هستیم.

شهردار ساری تصریح کرد: می‌توانستیم با همین مبالغ پرداختی، پروژه‌های جدید در شهر تعریف کنیم، اما رفع گره‌های موجود در کار و امور مردم و نیز پرداخت بدهی‌های معطل مانده سالهای قبل پیمانکاران مهم‌تر از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

رجبی گفت: بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد بدهی، بیش از دو هزار طلبکار، بدهی ۳۴۰ میلیارد تومانی به تأمین اجتماعی، ۱۳۰ میلیارد تومان بدهی به مالیات و یکصد پروژه بدون انعقاد نمونه‌ای از مشکلات مدیریت شهری ساری بوده است.

وی ادامه داد: بلاتکلیفی دو هزار نیروی انسانی که هیچ گونه قراردادی با شهرداری نداشتند بر مشکلات شهرداری مضاعف شد، اما بنا بر تکلیف انسانی، وجدانی و بدون در نظر گرفتن مشکلات موجود این تعداد نیرو شناسایی و ساماندهی شدند.

شهردار ساری تأمین اعتبار بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در یکسال گذشته از خزانه دولتی را از دستاوردهای مهم شهرداری دانست و افزود: با همکاری نمایندگان مردم در خانه ملت، استاندار مازندران و حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر ساری محقق شد.

رجبی با اشاره به پروژه بزرگ نیروگاه زباله سوز ساری که تنها با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده بود، خاطرنشان کرد: این پروژه با ظرفیت ۴۵۰ تنی از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در یکسال اخیر برخوردار شده و مراحل اجرایی ساخت آن به عنوان مهم‌ترین پروژه شهرداری ساری در مرکز مازندران تسریع و روند رو به رشد گرفته است و با وجود مشکلات اقتصادی حاکم بر کل کشور، شهرداری ساری زمینی با مساحت چهار هکتار به مبلغ ۲.۵ میلیارد تومان خریداری و به مجموعه کارخانه زباله سوز اضافه کرد تا مشکل جمع آوری و شیرابه زباله منطقه رفع شود.

وی ادامه داد: هفته گذشته اسناد اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت به پروژه کارخانه زباله سوز تهیه و برای تکمیل به این پروژه تزریق می‌شود.

کد خبر 449373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.